Azore Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Min tur att fråga. Har jag lyckats undgå varningar trots mitt ibland påtagliga småspammande? Ingen varning där inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Fyra. Hur vet du sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Hur vet du sånt... Sjätte sinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Sjätte sinne. Precis. Jag kan även hela tiden se vem/vilka som kommer få en varning och varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Om någon snäll moderator skulle kunna skriva mina anledningar till att jag fick varningar.. Det skulle vara rart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Precis. Jag kan även hela tiden se vem/vilka som kommer få en varning och varför. Berätta... (den där smileyn håller koll så att inga NINJOR! lyssnar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Om någon snäll moderator skulle kunna skriva mina anledningar till att jag fick varningar.. Det skulle vara rart Det borde du ju fått med PM från den som varna dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Berätta... (den där smileyn håller koll så att inga NINJOR! lyssnar) Eh, undrar du seriöst? ... Han är mod, pojk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Det borde du ju fått med PM från den som varna dig Yaa... Men anledningen till att jag fick en varning.. var så länge sedan.. har tagit bort alla PM's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Yaa... Men anledningen till att jag fick en varning.. var så länge sedan.. har tagit bort alla PM's Aaah.. I see Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Precis. Jag kan även hela tiden se vem/vilka som kommer få en varning och varför. Vad jag har förstått kan du även varna folk med tankekraft Redigerad 28 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Om någon snäll moderator skulle kunna skriva mina anledningar till att jag fick varningar.. Det skulle vara rart KalleR Warned on Nov 17 2005, 12:34 Added to warn level Warez snack A.A Warned on Jul 16 2005, 14:34 Added to warn level Påhopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 KalleR Warned on Nov 17 2005, 12:34 Added to warn level Warez snack A.A Warned on Jul 16 2005, 14:34 Added to warn level Påhopp Jag minns dock inget av något Warez snack.. Kollas gärna upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jag minns dock inget av något Warez snack.. Kollas gärna upp... Omöjligt att kolla upp vilken tråd jag varnade dig i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Värst vilket intresse det blev för denna tråden! Trodde inte det skulle bli mer disskusion än mig Skåne-tråd faktiskt... Men jag har väl bara 1 varning? Och den fick jag av? EDIT: Glömde att jag hade skrevet det tidigare. Redigerad 28 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Eh, undrar du seriöst? ... Han är mod, pojk. Ja vet...men...Håll Käften SIANA! Edit: Ursäkta att ja blev arg har kommit över det nu. Anledning till att ja blev arg var för att du skrämde iväg mina ninjor. (Bullet t.ex) Redigerad 1 mars, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Ja vet...men...Håll Käften SIANA! Edit: Ursäkta att ja blev arg har kommit över det nu. Anledning till att ja blev arg var för att du skrämde iväg mina ninjor. (Bullet t.ex) Oookej, nu ska vi lugna ner oss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Omöjligt att kolla upp vilken tråd jag varnade dig i Sant, skulle ändå vara trevligt att se vart det var och vilken tid ... Men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Omöjligt att kolla upp vilken tråd jag varnade dig i Jag brukar bara kolla upp vad personen postade den dagen då varningen utdelades. Hittade det här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...80entry601146 Gizmo fick också en varning den gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dollens_Ullta Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 När jag läste i några trådar bakåt så var det någon som hette saffecool och blev banned för 5 varningar. Kan ni förklara vad han hade gjort för att få fem varningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts