DaeR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Hur många har jag 23-24? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Gah fick inte svar förut. har jag 2 eller? En för spam och en för att dra in en bakrundsbild i signen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Har 6 eller 8 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 DaeR: 0 Bullet: Helt riktigt. Kebabkurt: 6st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) DaeR: 0 Bullet: Helt riktigt. Kebabkurt: 6st 6st...Är det någon som har börjat skryta om hur många dom har och tror att dom är fett me coola gangzta boys pga de många varningarna ännu ? "Aww shit va ja e COOL ! Jag har 6 varningar ja e så ghetto!" Redigerad 28 februari, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 6st...Är det någon som har börjat skryta om hur många dom har och tror att dom är fett me coola gangzta boys pga de många varningarna ännu ? "Aww shit va ja e COOL ! Jag har 6 varningar ja e så ghetto!" Om du inte beter dig mer moget så kommer du få din sjunde, och då kommer du inte tillbaka nånsin. Tror inte att nån uppskattar ditt beteende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Om du inte beter dig mer moget så kommer du få din sjunde, och då kommer du inte tillbaka nånsin. Tror inte att nån uppskattar ditt beteende. Jo, han kommer väl tillbaka efter 999 dagar, i alla fall om ni gör det och inte Hultan? Redigerad 28 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jo, han kommer väl tillbaka efter 999 dagar, i alla fall om ni gör det och inte Hultan? Finns ingen gräns på hur många dagar man kan sätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Ja är lite osäker på om den i moddingforumet räknades... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Jag tror jag fick en av Blaque för länge sedan, för att jag skrev två poster i Vardagssnack med en halvtimmes mellanrum Han sa att jag spammade då Går det att överklaga såhär i efterhand? ( Bara för att jag fyller år och klockan är 13:37 ) Redigerad 28 februari, 2006 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Jag tror jag fick en av Blaque för länge sedan, för att jag skrev två poster i Vardagssnack med en halvtimmes mellanrum Han sa att jag spammade då Går det att överklaga såhär i efterhand? ( Bara för att jag fyller år och klockan är 13:37 ) Varför ska du överklaga? Som du vet var vardagssnack extra hårt styrt, så hönapöna gjorde helt rätt i att varna dig. Grattis föresten! Reve: Du har 0 varningar. Redigerad 28 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Varför ska du överklaga? Som du vet var vardagssnack extra hårt styrt, så hönapöna gjorde helt rätt i att varna dig. Grattis föresten! Reve: Du har 0 varningar. SKönt att höra...IM CLEAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jag tror jag är ren...Hmm vid närmare eftertnke så är jag nog det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jag tror jag är ren...Hmm vid närmare eftertnke så är jag nog det.. Alldeles riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Kan passa på att fråga som alla andra. Har jag någon varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Kan passa på att fråga som alla andra. Har jag någon varning? Clean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Hm Jag har tror jag har typ fullt? Jag vet inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Hm Jag har tror jag har typ fullt? Jag vet inte.. Fyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Min tur att fråga. Har jag lyckats undgå varningar trots mitt ibland påtagliga småspammande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Har aldrig fått någon varning. Ganska inaktiv....kommer hit bara när jag har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts