Jump to content

Varningar

felshoe
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 342
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo egentligen, men jocken är som han är. Men du kan vara lungn, du kommer inte bli utkastad även om du skulle få en varning till

Jag skickar alltid ut medelanden då jag varnar någon, om det var det du menade när du skrev att "jocken är som han är" :lol:

Redigerad av Jocken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick båda mina varningar 04, inte sant? Kan någon kolla upp exakt vad det står? Jag känner mig så befläckad.

Hultenius Warned on Sep 21 2004, 22:01

Added to warn level Påhopp

Funnylin Warned on Feb 29 2004, 07:31

Added to warn level Spam, personliga duster med stora tomtefar i ett antal olika topicar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hultenius Warned on Sep 21 2004, 22:01

Added to warn level Påhopp

Funnylin Warned on Feb 29 2004, 07:31

Added to warn level Spam, personliga duster med stora tomtefar i ett antal olika topicar

Ah, tänkte väl det. Finns det ingen chans att man kan bli av med varningarna? Det ser ju inte bra ut på pappret. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle sitta fint att det står någonstans i forumändringar när någon får en varning..

Typ et Forum som det där namnbyte så kommer det upp en tråd där det står att medlemen har fått en varning, sen lägger ni ett inlägg där när han får en varning till ;P

....

Det låter jättedumt, om jag ska vara ärlig.

Dels skulle det nog bli överfullt med trådar där, och dels så rör det inte hela forumet ifall en medlem får en varning.

Btw., ni får gärna låta bli att PM-bomba mig, trots Kallis uppmaning. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle sitta fint att det står någonstans i forumändringar när någon får en varning..

Typ et Forum som det där namnbyte så kommer det upp en tråd där det står att medlemen har fått en varning, sen lägger ni ett inlägg där när han får en varning till  :lol:

Tycker det är bättre som det är, att var och en får ett privat meddelande där det står att man fått en varning och för vad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

....

Det låter jättedumt, om jag ska vara ärlig.

Dels skulle det nog bli överfullt med trådar där, och dels så rör det inte hela forumet ifall en medlem får en varning.

Btw., ni får gärna låta bli att PM-bomba mig, trots Kallis uppmaning. ;P

Instämmer.

Jag har redan fått reda på mina varningar, men jag kan skicka snuskiga PM till dig om du vill? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag att Jockens varningar borde slopas bort. Jag har fått två varningar av honom, efter att ha använt "hädelser" i mina inlägg. "Svär inte", säger pojkvaskern och tror att han har gjort världen en gärning genom att eliminera ... ord? Jag menar, va fan? Idiot.

Jag har även blivit avstängd två gånger, för tvivelaktigt beteende. Första gången kommer jag inte ihåg särskilt väl, men jag tror att det har något att göra med att jag förolämpade en medlem på ett ganska profant vis. Av någon konstig anledning så kan jag inte hitta den tråden eller det inlägget. Det kanske finns någon här som kan förklara varför den har försvunnit spårlöst från GTAsajtens karta?

Jag är inte säker på hur många varningar jag har. Skulle gärna vilja veta hur mycket jag ligger uppe i. Big Brother Kalle? Stellhell?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag att Jockens varningar borde slopas bort. Jag har fått två varningar av honom, efter att ha använt "hädelser" i mina inlägg. "Svär inte", säger pojkvaskern och tror att han har gjort världen en gärning genom att eliminera ... ord? Jag menar, va fan? Idiot.

Jag har även blivit avstängd två gånger, för tvivelaktigt beteende. Första gången kommer jag inte ihåg särskilt väl, men jag tror att det har något att göra med att jag förolämpade en medlem på ett ganska profant vis. Av någon konstig anledning så kan jag inte hitta den tråden eller det inlägget. Det kanske finns någon här som kan förklara varför den har försvunnit spårlöst från GTAsajtens karta?

Jag är inte säker på hur många varningar jag har. Skulle gärna vilja veta hur mycket jag ligger uppe i. Big Brother Kalle? Stellhell?

Har en ganska intressant quote från dig faktiskt:

Jocken Warned on Nov 18 2004, 18:26

Added to warn level Otroligt fula ordval "snor fitta"

Som sagt, att svära bidrar ju inte direkt till att forumet blir trevligare och mer gästvänligt. Bara i ditt ovanstående inlägg använder du flera svordommar och påhopp, menmen, har dämpat mina varningsutdelningar så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är varken Kalleponken eller Staffan, men kan väl svara ändå.

Fem rakapparater!

Av anledningarna:

Spam och personangrepp, från Hultan.

Svordomar (wtf?), från Jocken.

Otroligt fula ordval, från Jocken.

Personangrepp, påhopp, från Funnylin.

Spam, från KalleR.

Och nu svarade iofs Jocken innan mig, men... still.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är varken Kalleponken eller Staffan, men kan väl svara ändå.

Fem rakapparater!

Av anledningarna:

Spam och personangrepp, från Hultan.

Svordomar (wtf?), från Jocken.

Otroligt fula ordval, från Jocken.

Personangrepp, påhopp, från Funnylin.

Spam, från KalleR.

Och nu svarade iofs Jocken innan mig, men... still.

It's all Gravy, Topp3. Men Holey Moley! Fem bitar alltså. Hur ska jag förklara detta för barnbarnen. :lol:

Men jag är ju ändå "övermänniskan". Åldersvis, var det så det hette, okka? Ye Gods. Snart ramlar man väl och bryter höften, för att sedan stå öga till öga med den nya generationens tänkare. Men ingen respekt eller hjälp får man heller, bara sparkar och slag. "Det är över Mahalo! We run this show now!"

Jocken: Du har väl kanske rätt samtidigt som du har fel. Visserligen bidrar inte svordomar till något ... men samtidigt så har jag svårt att se att det finns någon här som skulle ta skada av svordomar. Finns väl bra mycket värre saker än "snor fittor" eller?

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jocken: Du har väl kanske rätt samtidigt som du har fel. Visserligen bidrar inte svordomar till något ... men samtidigt så har jag svårt att se att det finns någon här som skulle ta skada av svordomar. Finns väl bra mycket värre saker än "snor fittor" eller?

Mjo, klart det finns värre saker än det. Har tagit bort en varning från dig, känner dock att varningen för "snor fitta" ska vara kvar, det går helt emot min moral att säga så helt enkelt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, klart det finns värre saker än det. Har tagit bort en varning från dig, känner dock att varningen för "snor fitta" ska vara kvar, det går helt emot min moral att säga så helt enkelt :lol:

"Snor Fitta" får bestå som en stöttepelare, för dagen då den lille människan segrade över rättsväsendet. Haho, en ynklig seger för en skruvad svarting med storhetsvansinne ... men jag avböjer inte i första taget.

Jocken, jag tackar så hjärtligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En händelse:

Jag var riktigt trött och valde att vara lite "jobbig spammare" så jag bara tog en random av de första riktigt gammla trådarna i SA forumet och bara skrev något i den.

Då fick jag en varning men kunde ej posta. Då visste jag inte att de stänge av folk under några dagar. därför trode jag att jag blivit bannad.

Därför gjorde jag ett account till för att fråga vad som egentligen hände.

Detta resulterade i 2 varningar :lol: (trode bara att jag fick 1 för det)

Sen har jag fått 2 till som jag (säg vad du vill Jocken) INTE fått något PM om vad jag gjort för att fötjäna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor