Addepladde Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ja, fick inget svar på frågan 2 sidor bakåt, så jag frågar igen. Hur många varningar har jag? (om jag har nån ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Då blir du informerad nu istället då. *anledningar* Okej...ser nu att jag fått 2 varningar för samma händelse "tack för den hultan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ja, fick inget svar på frågan 2 sidor bakåt, så jag frågar igen. Hur många varningar har jag? (om jag har nån ) Du har ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag har en varning. Toppe mesen gav mig den, den jäkeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 ...jag har bara fått reda på 1 av de. Ska man inte bli informerad om vad man gjort för fel? Jo egentligen, men jocken är som han är. Men du kan vara lungn, du kommer inte bli utkastad även om du skulle få en varning till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ja, Jag är felfri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har jag någon varning? Tror jag ska ha en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har jag någon varning? Tror jag ska ha en. Ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Va!!! Ni borde ju tvinga A.A att avgå genast han frågar om jag vill ha en varning och jag svarar ja och sen får jag ändå ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Va!!! Ni borde ju tvinga A.A att avgå genast han frågar om jag vill ha en varning och jag svarar ja och sen får jag ändå ingen. Sicken en dumming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Undrar bara vad det står i min "Added to warn level...", fick ju en varning för att jag skrev Intresseklubben Antecknar, så det kan vara kul att veta vad det står där. Kan någon moderator kolla? Redigerad 27 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Undrar bara vad det står i min "Added to warn level...", fick ju en varning för att jag skrev Intresseklubben Antecknar, så det kan vara kul att veta vad det står där. Kan någon moderator kolla? Topp3 Warned on Oct 2 2005, 17:18 Added to warn level Spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Varför får man inte själv se hur många varningar man har? Redigerad 27 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Postad tidigare i dagens lol av min andra användare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Postad tidigare i dagens lol av min andra användare Hårda ord till stackars A.A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Bifogar bild på hur det ser ut, det är altså som ett vanligt forum där en ny tråd skapas för varje inskickad rapportering. Kan säga att jag är lite dålig på att läsa där :"> undrar vem den som raporterad just den där kan vara 4 varningar har jag väll? kan nån kolla för vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Jag fick båda mina varningar 04, inte sant? Kan någon kolla upp exakt vad det står? Jag känner mig så befläckad. Redigerad 27 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 4 varningar har jag väll? kan nån kolla för vad? Stämmer. A.A Warned on Jul 31 2005, 17:47 Added to warn level Påhopp Funnylin Warned on Jul 6 2005, 17:15 Added to warn level Har haft en länk i sin signatur som gjort att bl.a Marklund dator krachat. Jocken Warned on Mar 22 2005, 20:06 Added to warn level Spam, påhopp och taskigt skrivet Hultenius Warned on Nov 2 2004, 10:24 Added to warn level Påhopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) undrar vem den som raporterad just den där kan vara 4 varningar har jag väll? kan nån kolla för vad? Jepp du har precis som grim, en varning för lite Damn Azore är snabb Redigerad 27 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Stämmer. A.A Warned on Jul 31 2005, 17:47 Added to warn level Påhopp Funnylin Warned on Jul 6 2005, 17:15 Added to warn level Har haft en länk i sin signatur som gjort att bl.a Marklund dator krachat. Jocken Warned on Mar 22 2005, 20:06 Added to warn level Spam, påhopp och taskigt skrivet Hultenius Warned on Nov 2 2004, 10:24 Added to warn level Påhopp Kan du kolla upp i vilken tråd och vad jag skrev och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts