jaeger Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 KalleR, om jag skulle få en till varning, skulle jag få permban eller aslång eller en relativt liten (som Crice och P-C och gänget)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Jag har inga varningar, eller?, o store KalleR? Redigerad 27 februari, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 KalleR, om jag skulle få en till varning, skulle jag få permban eller aslång eller en relativt liten (som Crice och P-C och gänget)? Det beror helt på vad du gör. xstreem: fläckfri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vad händer egentligen när man Reportar? Är det någon som läser det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vad händer egentligen när man Reportar? Är det någon som läser det? Bifogar bild på hur det ser ut, det är altså som ett vanligt forum där en ny tråd skapas för varje inskickad rapportering. Kan säga att jag är lite dålig på att läsa där :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vad händer egentligen när man Reportar? Är det någon som läser det? Moderatorerna så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Bifogar bild på hur det ser ut, det är altså som ett vanligt forum där en ny tråd skapas för varje inskickad rapportering. Kan säga att jag är lite dålig på att läsa där :"> Ohh shit!! Trodde alltid att det var små dvärgar som satt nere i ett gruvschakt och fixa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ohh shit!! Trodde alltid att det var små dvärgar som satt nere i ett gruvschakt och fixa det... Nej men jag reportar ibland men man får ju ingen respons så vet aldig om det kommit fram. KalleR: Ok, då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 0varningar. Jak er snel hest. lol@zack Va whut? Var jag kulig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nej ta frågorna här. pm är jobbiga. Hrm. Då tar jag och frågar; inte velat tidigare iom. att då känns man så där spammigt frågvis och lågstadieäcklig i behov av bekräftelse, or supm'. Två eller tre? Hur ligger det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hrm. Då tar jag och frågar; inte velat tidigare iom. att då känns man så där spammigt frågvis och lågstadieäcklig i behov av bekräftelse, or supm'. Två eller tre? Hur ligger det till? Två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Svara nu på min stackars lilla ensamma fråga som inte fått någon som helst uppmärksamhet i denna tråd. Har jag två varningar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag är felfri! (not) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag är felfri! (not) Hultenius Warned on Jun 16 2004, 22:55 Fy dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hultenius Warned on Jun 16 2004, 22:55 Fy dig Vet. Han Pmade om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Qouad: Du har 4, men antagligen 3 orättvisa då det är jocken som varnat dig ...jag har bara fått reda på 1 av de. Ska man inte bli informerad om vad man gjort för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 ...jag har bara fått reda på 1 av de. Ska man inte bli informerad om vad man gjort för fel? Då blir du informerad nu istället då. Hultenius Warned on Mar 22 2005, 15:56 Added to warn level Registrerade en till medlem Jocken Warned on Mar 22 2005, 12:54 Added to warn level Drog upp gammal tråd, spam Jocken Warned on Mar 7 2005, 18:13 Added to warn level Onödig tråd Jocken Warned on Jan 26 2005, 20:54 Added to warn level Spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag har nog en! För att jag skrev med stora bokstäver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag har nog en! För att jag skrev med stora bokstäver Du har ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts