felshoe Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Yo. Skulle vara rätt kul att få reda på hur många här som har varningar, och varför (=. Själv har jag ingen, dels för att jag är rätt inaktiv, men också för att jag kan följa regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Skulle inte förvåna mig om du fick en för den här tråden, ganska onödig. On-Topic Jag har inga, beror nog på att jag inte har varit aktiv en längre tid, inte skrivit så mycket heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 3 hoho.. Jag is teh badazz in da HOUZE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 4 har jag.. tror jag.. man borde kunna kolla det nånstans... eller kan man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har inga... Vad jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Broddish: Ja på IPB kan man aktivera så att du ser dina egna varningar men av någon outgrundlig anledning så har Hulto inte fingrat på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har 4 st(vad jag vet...) men jag vill på peka att jag tror någon av varningarna var lite onödig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Har 8/5 :/ Jag är väl ganska skötsam men ibland så slinter man lite Redigerad 24 februari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 2st enligt KalleR sist jag frågade (för en 3 veckor sedan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har 1, det var för att jag skrev "Intresseklubben antecknar", som ganska många gör utan att få en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har 0 stycken. Skötsam är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vet inte, bryr mig inte.. Huvudsaken är att jag inte är Bannad eller Hybernatad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 En Tipsade en kille om en torrentsida och fick en varning av polisen KalleR för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Värst vad alla är skötsamma - det är jag och crisch som är GTAsajtens svarta får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vet ej om jag har en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Värst vad alla är skötsamma - det är jag och crisch som är GTAsajtens svarta får. Stackars små Negrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har ingen aning. Kan ha 1 men det är ingen som sagt att jag fått en någon gång, skulle gärna få reda på det vis PM om någon Mod läser detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Stackars små Negrar *Negrer, alternativt niggrer, svartskallar eller svartingar. Har tre varningar, for the record. Hiskeligt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har en, vad jag vet.. Chattade lite i en tråd i San Andreas-delen när jag var ny här och då blev det varning av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts