I lol Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hmm... Mins bäst när jag blev dödad av en hund typ Den där byrackan anföll mig, och lindade en kedja runt halsen på mig när jag var 4? år sen svimmade jag och vaknade på kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Kommer ihåg att när jag var runt 4 så knuffade min kära syster, då 6 år, ner mig för trappan. Eller så minns jag inte,är lite mörkt. Men annars kommer jag ihåg en rolig sak från ungefär samma tidsperiod! Min syster körde runt på en trehjuling med ett litet flak bakpå och där satt lilla söta jag och log så glatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Mitt första minne är när jag badade i badring i en sjö i trollhättan. Sen vågade jag inte gå upp till huset för där fanns myror på vägen upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) När jag var ungefär fyra år hyrde vi stuga i Sälen. Några dagar innan vi åkte fick jag en blåtira (kommer inte ihåg hur, dock). Sen när vi satt i bastun glömde min syrra och mina kusiner mig där - så jag satt kvar där ensam aslänge. Sen blev det svart helt plötsligt - det gick en propp. Jag utbrister "Vem släkte lyset?!" Sen kommer dem och hämtar mig och försöker förklara att det var en propp som gick, och att ingen släkte lyset. Nästa dag gick jag och mamma till en lanthandel. När vi skulle betala i kassan ser expediten/ägaren min blåtira och frågar mig "Jasså, har du åkt på en propp?" varpå jag svarar "Ja - i bastun". Någonting som jag inte kommer ihåg, men vi har på film är ni vi var på Ölands djurpark. Vi är inne hos getterna, och jag klappar dem så fint. Jag hittar jag en kvist, tar upp den och börjar peta på getterna med den. På slutet springer jag efter en skara flyende getter och piskar våldsamt mot den. Det är riktigt kul när man ser på filmen. Först klappar jag dem försiktigt och fint, det trappas upp och jag blir alltmer våldsamt - och på slutet slår jag dem en kvist. Redigerad 25 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Någonting som jag inte kommer ihåg, men vi har på film är ni vi var på Ölands djurpark. Vi är inne hos getterna, och jag klappar dem så fint. Jag hittar jag en kvist, tar upp den och börjar peta på getterna med den. På slutet springer jag efter en skara flyende getter och piskar våldsamt mot den. Det är riktigt kul när man ser på filmen. Först klappar jag dem försiktigt och fint, det trappas upp och jag blir alltmer våldsamt - och på slutet slår jag dem en kvist. Wtf jävla psykopat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Wtf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag kommer ihåg då jag var typ 3 år, då lurade min bror och en familjekompis att dom skulle ha ett kalas för alla på mitt dagis och att jag inte fick komma. Jag började självklart gråta och gick till mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Någonting som jag inte kommer ihåg, men vi har på film är ni vi var på Ölands djurpark. Vi är inne hos getterna, och jag klappar dem så fint. Jag hittar jag en kvist, tar upp den och börjar peta på getterna med den. På slutet springer jag efter en skara flyende getter och piskar våldsamt mot den. Det är riktigt kul när man ser på filmen. Först klappar jag dem försiktigt och fint, det trappas upp och jag blir alltmer våldsamt - och på slutet slår jag dem en kvist. You frighten me Jacker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts