Didier Sachs Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vad är erat första minne från eran barndom. Jag kommer iaf ihåg när jag var 3 år, då flög våran familj till Grekland eller något liknande, sen så kollade jag ut genom fönstret, då bsåg jag ett jävligt högt berg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Kom ihåg en gång när jag vaknade mitt i natten, var typ 1-2 år då. *intressant, jag vet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Kommer inte ihåg nåt speciellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ja,jag var med 2poolare. Så kolla vi porr. Så börja han ena runka(hans hus). Sen sa han ska ni inte också runka? Så börja min andra poolare runka. Så tyckte de jag var onormal för jag inte runka framför porr. Vad fan tror de att jag ska langa fram min kuk framför de sån nån jävla bög. Vi gick i 3:an när detta inträffade. Han poolaren som började han är fortfarande sån. Han går runt i jogging byxor hemma och runka innanför de hela tiden fan. Går i 8:an nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Och såp kommer jag ihåg när jag fick mitt första skrubbsår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Kommer inte ihåg nåt speciellt Jag kommer heller inte ihåg nåt specielt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Skulle testa farsans 500 cc cross när jag var 2 år bröt benet med den över mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ööh typ jag lärde mig cykla när jag var liten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Var väl typ när jag var under 4-5 år och hörde mina föräldrar slåss och bråka inne i köket... och sen åkte mamma till sjukhuset och var tvungen att sy armen... tjohej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Var väl typ när jag var under 4-5 år och hörde mina föräldrar slåss och bråka inne i köket... och sen åkte mamma till sjukhuset och var tvungen att sy armen... tjohej. Holy shit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har ett svagt minne när jag skulle cykla till en kompis... Var kanske 2-3 år... Hade en sån där trehjuling! Väldigt fräsig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hmm...ett av de jag minns mest va när jag körde "trampbil" med en kompis och körde rakt in i en tegel vägg xD...3 stygn i ögonbrynet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Var väl typ när jag var under 4-5 år och hörde mina föräldrar slåss och bråka inne i köket... och sen åkte mamma till sjukhuset och var tvungen att sy armen... tjohej. Oj oj, inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hmm...ett av de jag minns mest va när jag körde "trampbil" med en kompis och körde rakt in i en tegel vägg xD...3 stygn i ögonbrynet Hur lyckades du köra in i en tegelvägg med en trampbil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Åkte i masa backar sen körde jag på en trappa lite och sen BAM in i väggen xD @Cortez: Redigerad 24 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Åkte i masa backar sen körde jag på en trappa lite och sen BAM in i väggen xD Det låter väldigt smidigt, okej vi säger någon roligt minne från eran barndom`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Kommer ihår när jag gick i 3:an och tog med mig en knall pistol till skolan. Hittade ett par soft-air gun kulor(sålde de vidare senare) och läraren såg mig, tog mina grejer och ringde min pappa. Om jag inte var så liten så skulle hon polisa anmäla mig sa hon. När jag och min pappa gick in i bilen skrattde vi tills vi inte orkade mer. Det är någon av alla 1000 minnen jag kommer ihåg från barndommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Bra fråga... Minns när jag var riktigt liten och slog ut en av mina framtänder. Stod och gungade på en stol, sen föll jag framlänges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Oftast så är det första som poppar upp våran kanin. Kommer ihåg att jag gillade honom något enormt. I alla fall, den första bilden jag får upp var när vi skulle släppa ut honom på tomten en gång så han slapp vara inne i buren hela tiden. Det gick bra och han skuttade omkring vid oss medans vi var där ute. Men när vi skulle ta in honom så blev det inte lika kul ^^, pappa lyckades inte fånga honom, kaninen tog alltid ett skutt iväg så pappa missade honom när han skulle ta honom. Jag kommer ihåg att jag skrattade så jag ramlade omkull, låter kanske inte så kul, men det såg skitkul ut ^^, Han fick tillslut tag på kaninen och han sattes i buren igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Bra fråga... Minns när jag var riktigt liten och slog ut en av mina framtänder. Stod och gungade på en stol, sen föll jag framlänges. Join the club Slog ut 2 halva tänder med en hammare en gång, skulle slå på en planka men jag missa xD...Nu e de plastade ^^ ska laga en igen nu snart råkade bita sönder den när jag käka godis Edit: ett annat minne är från när jag var 6 år och vi skulle ha "skoljoggen" då fuskade jag och 2 kompisar och när vi kom tillbaka satt våran lärarinna i en buske och pissa. Edit2: Va man kommer på när man sitter och tänker, va cirka 3-4 år när en av mina kompisar putta ner mig för en trappa inne i hans lägenhet föll en bra bit och fick limma det ögonbrynet jag inte skadade när jag körde trampbil. En grej till: Vi hade gäster och jag hade varit ute på vägen in ramlade jag i en trappa, fick limma ihop hakan XD. Sista grjen nu: Lirade landhockey med 1 kompis och jag stog i mål då ramlade en stupränna ner i huvudet på mig, räkte med att tejpa den gången Redigerad 24 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts