I lol Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag vill ha ett Windows skin: - Gratis - svart färg - Allt skall vara mörkare Tacksamm för svar så fort som möjlit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Www.tweakXP.com eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Men fan, det händer inget när jag gör som det står i instruktionerna Någon som kan säga vad annat som skall göras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Gillar du mörka saker så kommer du garanterat att gilla Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ladda hem powertryck och håll ner CTRL+ALT+-(minus på keypad). Då får du mörkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Gillar du mörka saker så kommer du garanterat att gilla Vista. Kan man inte ladda ner nån Vista skin till en XP dator?.... asså en vista theme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ladda hem powertryck och håll ner CTRL+ALT+-(minus på keypad). Då får du mörkt Powerstrip? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Gillar du mörka saker så kommer du garanterat att gilla Vista. Japp, längtar som bara den @Tux: Jo det finns Ingen som vet vad jag ska göra? Redigerad 23 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Japp, längtar som bara den @Tux: Jo det finns Ingen som vet vad jag ska göra? Japp. Det är snyggt - och mörkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Japp. Det är snyggt - och mörkt. OOOOOO MG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Powerstrip? ^^ Powertryck FFS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Om man lägger in ett nytt skin, ändras det bara på ens egen användare då, eller blir det likadant på allas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Om man lägger in ett nytt skin, ändras det bara på ens egen användare då, eller blir det likadant på allas? Ändras bara på din... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 StyleXP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ändras bara på din... Okej. fint. Man skulle inte kunna få en komplett guide till hur man gör? (Jag är inte dålig på datorer, jag är bara feg och rädd för att sabba nånting ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 StyleXP! Tackar allt är fixat Taaaaaaaack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Kan man inte ladda ner nån Vista skin till en XP dator?.... asså en vista theme? Post 666! Scaary! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Post 666! Scaary! :'( Håll om mig hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Håll om mig hårt! NER PÅ KNÄ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts