SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Haha, nu fick jag mig ett gott skratt. Är det så du löser saker och ting IRL också eller? Gömmer dem, och förtränger dem? Bättre än att ta bort dem. "Ey, dig gillar jag inte - dig måste jag döda". Detta tycket jag verkar bättre. "Här är en lada, låster fast dig här. Kommer aldrig tillbaka." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Bättre än att ta bort dem. "Ey, dig gillar jag inte - dig måste jag döda". Detta tycket jag verkar bättre. "Här är en lada, låster fast dig här. Kommer aldrig tillbaka." Hellre: "Jag låser fast dig här och har dig som sexslav eftersom mina Hillary Duff-bilder inte räcker till" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Årets hittills roligaste tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Nånting händer Det är nåt skumt på gång Men våra bilder dom är dolda dagen lång Och dom finns i mappen här omkring vill du ha hjälp så ring Här kommer Hilary Duff är på språng nu Här kommer Hilary Duff varje gång nu här kommer världens bästa bilder på nätet Som löser fallen för din skull. Redigerad 23 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Årets hittills roligaste tråd. Mm, absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 "Vart tar alla vackra gossar vägen, var kommer alla fula, lea gubbjäklar ifrån?" Självklart Siana! Jag har en gammal farbror som jag numera har i en enrummare med lock, tar fram han då och då när jag behöver dra en stilla ja.. Likaså med porrbilder och annat trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Sorry, men tillåt mig skratta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Fan vad kul tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Haha, nu fick jag mig ett gott skratt. Är det så du löser saker och ting IRL också eller? Gömmer dem, och förtränger dem? Gold. Pure gold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hur gick det med bilden n då ?fick du bort den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Nope...har inte fått bort den än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 To be continue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nu har jag fått bort den! Jag fick den smarta idén att ta bort hela mappen med bilden i då försvann den! Tack till alla er som har försökt hjälpa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts