RavenE Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Problemet löst... Redigerad 25 februari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hjälp mig! Jag laddade hem en fin bild ( ) och nu kan jag inte ta bort den! What to do? Starta om datorn och sen tar du bort den, om det inte funkar laddar du hem något delete program t.ex. Dr. Delete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Såhär gick det med Dr. Delete: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Såhär gick det med Dr. Delete: Asså OMG... jag hoppas din mamma kommer på dig! Du tänkte över den här varnings rutan men du glömde täcka över namnet på den andre rutan? Redigerad 23 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Såhär gick det med Dr. Delete: Hahahahahaha . Använd killbox och välj att den ska ta bort filen vid omstart. http://beffo.se/killbox.exe Fungerar inte det så ta bort filen i felsäkertläge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Såhär gick det med Dr. Delete: Haha man ser vad det står ovanför Redigerad 23 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Såhär gick det med Dr. Delete: Bra censur, grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Fyfan.. skäms SKAMLIGT att ha snuskbilder på HILARY DUFF! ;( 4posts på 1 sek Redigerad 23 februari, 2006 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Asså OMG... jag hoppas din mamma kommer på dig! Hur skulle hon kunna göra det? Jag har min del av datorn, hon har sin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Hur skulle hon kunna göra det? Jag har min del av datorn, hon har sin Sure... sure... försök inte att gömma sanningen. Hillary Duff: Come and get me honey! nä jag skämtar bara... men försökt ändra namnet på filen och testa att ta bort då?... eller avsluta vissa processer som du TROR kanske använder sig utav den bilden... Redigerad 23 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Bra censur, grabben. Hehe..märkte min lilla tabbe nu...men jag försökte glömde bara bort det ovanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Hahahahahaha . Använd killbox och välj att den ska ta bort filen vid omstart. http://beffo.se/killbox.exe Fungerar inte det så ta bort filen i felsäkertläge. Bra att länken funkar också Edit: Sorry för dubbelpost Redigerad 23 februari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Bra att länken funkar också Edit: Sorry för dubbelpost Bra att du påpekade det också. Ska fixa en ny länk till dig också. http://www.bleepingcomputer.com/files/spyware/KillBox.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Bra att du påpekade det också. Ska fixa en ny länk till dig också. http://www.bleepingcomputer.com/files/spyware/KillBox.zip Funkar inte med det programet heller... 1. Hur startar jag i felsäkert läge? 2. Hur ska jag göra då jag vill ta bort bilden i felsäkert läge? Är det bara att gå in i mappen och ta bort den? Redigerad 23 februari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Funkar inte med det programet heller... Gjorde du som jag sade? Valde att den skulle starta om vid borttagning? I annat fall så dra igång datorn i felsäkertläge och ta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag vet inte om detta kan hjälpa. http://www.techsupportforum.com/archive/in...php/t-3886.html Jag tror denna killen också laddade ner en naken bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Högerklicka bara på filen och tryck i "Dold". Lägg den sedan i någon annan avlägsen mapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Funkar inte med det programet heller... 1. Hur startar jag i felsäkert läge? 2. Hur ska jag göra då jag vill ta bort bilden i felsäkert läge? Är det bara att gå in i mappen och ta bort den? Håller in F8 medans datorn startar upp. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Högerklicka bara på filen och tryck i "Dold". Lägg den sedan i någon annan avlägsen mapp. Haha, nu fick jag mig ett gott skratt. Är det så du löser saker och ting IRL också eller? Gömmer dem, och förtränger dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts