Jacker Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Min kusin håller på att skapa ett mod till GTA3 som han kallar "City of War" Liberty City kommer då va krigshärjat och Amerikanska trupper (beväpnade med M-16) kommer kriga mot Ryssar (beväpnade med AK-47) i staden jag har spelat den 70% färdiga verisionen av modet och jag kan bara säga en sak....DET BÄSTA MODET TILL GTA3 HITTILLS ....han har inte riktigt färdig än han måste få helikoptrarna i funktion (ja du hörde rätt USA helikoptrar mot Ryska helikoptarar) +att han måste fixa skinnen på de ryska soldaterna.....men han lägger bara ut sina mods på engelska siter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 (redigerad) Det låter ju tufft, Är ganska trött på det vanliga gammla Liberty... Men finns det inget Screenshot man kan få se??? Redigerad 27 januari, 2003 av Misterwhoopee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 (redigerad) Tufft, kommer man kunna välja vilket land man vill kriga för eller droppar man ner mitt i kriget som en civil person? Redigerad 27 januari, 2003 av Arvid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Tufft, kan man kunna välja vilket land man vill kriga för eller droppar man ner mitt i kriget som en civil person? jag misstänker det.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Låter tufft, men fungerande helikoptrar?!?! Du får tjata lite på honom så vi får lägga ut den på GTAsajten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Låter überFeTT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Min kusin håller på att skapa ett mod till GTA3 som han kallar "City of War" Liberty City kommer då va krigshärjat och Amerikanska trupper (beväpnade med M-16) kommer kriga mot Ryssar (beväpnade med AK-47) i staden jag har spelat den 70% färdiga verisionen av modet och jag kan bara säga en sak....DET BÄSTA MODET TILL GTA3 HITTILLS ....han har inte riktigt färdig än han måste få helikoptrarna i funktion (ja du hörde rätt USA helikoptrar mot Ryska helikoptarar) +att han måste fixa skinnen på de ryska soldaterna.....men han lägger bara ut sina mods på engelska siter Coolt! Tjata på honom att han ska skicka den till hultan så att han kan lägga ut den på Sveriges bästa gtasajt Gtasajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Coolt! Tjata på honom att han ska skicka den till hultan så att han kan lägga ut den på Sveriges bästa gtasajt Gtasajten. Va sa du? Svenska bästa? Världens bästa é den ju!!!!! Även om den är på svenska... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Vi har världens bästa forum Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Min kusin håller på att skapa ett mod till GTA3 som han kallar "City of War" Liberty City kommer då va krigshärjat och Amerikanska trupper (beväpnade med M-16) kommer kriga mot Ryssar (beväpnade med AK-47) i staden jag har spelat den 70% färdiga verisionen av modet och jag kan bara säga en sak....DET BÄSTA MODET TILL GTA3 HITTILLS ....han har inte riktigt färdig än han måste få helikoptrarna i funktion (ja du hörde rätt USA helikoptrar mot Ryska helikoptarar) +att han måste fixa skinnen på de ryska soldaterna.....men han lägger bara ut sina mods på engelska siter coolt...behöver han/hon någon hjälp me skinsen eller nåt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 hallllåå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Screenshot ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 På dig? Ta ett du! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Han vägrar att lägga ut det på gtasajten (det är ingen bra sajt enligt honom ) och han har bara en super dålig screenshot som man inte ser var det föreställer??? men jag vet inte vilka sajter han brukar skicka sina mods till (sorry)!!!!! men om jag får reda på det ska jag skicka det PS. han tror han blir klar med det nån gång i mitten på februari! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 (redigerad) gör så...behöver han hjälp med skins? Redigerad 1 februari, 2003 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 är den klar nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Hur går det? *OTÅLIG* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 BREAKING NEWS!!!!!! hans dator har "krashat" och han har fortfarande inte hittat filerna :'( så det är inte säkert att den finns kvar!!!! :'( och om den inte finns det så tänker han inte göra om den för han orkar inte!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cHocKo Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 BREAKING NEWS!!!!!! hans dator har "krashat" och han har fortfarande inte hittat filerna :'( så det är inte säkert att den finns kvar!!!! :'( och om den inte finns det så tänker han inte göra om den för han orkar inte!!!! Ursäkta men *host*detta*host*lät*host*som*host*en*host*lögn! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 håller me Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts