Guest markus15 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Sry för dubbelpost. En bild på hur långt jag har kommit på inrdningen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Sry för dubbelpost. En bild på hur långt jag har kommit på inrdningen . Glömde bilden :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Glömde bilden :"> Du kan trycka på knappen "Edit" om du glömmer nått. nice btw, tycker dok att du ska göra bassarna och slutsteget mer i 3D än bara en textur. Redigerad 23 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har fixat till huven nu och gjort färdigt nästan hela inredningen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har fixat till huven nu och gjort färdigt nästan hela inredningen . Varför har du en fet bunte med polys till höger?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vfr är det en rund ring på sidan av motorhuven ?? eller är det däcket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ska det va någon typ av Ventgrej eller? skulle va kul att se en bild utan wireframe eller vad det heter från sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Varför har du en fet bunte med polys till höger?? Det ska vara det för att motorn sticker upp lite där. Se bild nedan: Redigerad 24 februari, 2006 av markus15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ska det va någon typ av Ventgrej eller? skulle va kul att se en bild utan wireframe eller vad det heter från sidan Visst . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Lite updates Har fixat till texturen på däcket nu med ett nytt mönster Har gjort inredningen till båda dörrarna Har gjort färdigt hela inredningen i bilen utom ett par mer 3d-ritade högtalere och förstärkare Har också gjort en grill bakom främre stötfångare. Se bild Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Snyggt, av vad man kan se så är texturerna mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Är färdig med den bakre delen av inredningen nu Klaga gärna om ni inte tycker att den är bra så ska jag se vad jag kan göra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Är färdig med den bakre delen av inredningen nu Klaga gärna om ni inte tycker att den är bra så ska jag se vad jag kan göra . Klagiliglag Ne men de ser fint ut tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Ser rätt bra ut. Men texturerna till högtalarna och slutsteget var ju kanske inte dom bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Däcktexturen ser bättre ut nu men borde vara en aning skarpare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nu är hela fälgen färdig ,med lite hjälp av ''fireblade'' han har hjälpt mig hur man chromar . Se bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Däcket ser vint ut på högra sidan... eller är det bara ögonen som spelar mig spratt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Däcket ser vint ut på högra sidan... eller är det bara ögonen som spelar mig spratt? Det är nog bara ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Däcktexturen ser bättre ut nu men borde vara en aning skarpare... Sry för dubbelpost :"> . Nöjd nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Sry för dubbelpost :"> . Nöjd nu? Hmmm det krävs nog lite skinningskills men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts