Guest markus15 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag har arbetat med en mitsubishi eclipse 93 sen jag laddade upp min senaste modd,bf2 weapon package här på gtamods. Vad tycks??? O.B.S:Skulle behöva lite texturer till inredningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Kanske en bild där man ser hur hela bilen ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jävligt snyygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jävligt snyygt Man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Skitsnyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Fint Kan man få se en bild med wireframe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Fint Kan man få se en bild med wireframe? Wireframe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Snyggt! Hur ser fälgarna ut som du ska ha på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Wireframe? Så man ser hur du dragit polysarna, och vad e polycounten.. är det du som gjort den eller har du tagit den från något annat spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Snygg model men ljudet i den är inte fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Snyggt! Hur ser fälgarna ut som du ska ha på? Så här. Den är nästan helt färdig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Så här. Den är nästan helt färdig Man ser skarvarna bode kanshe jobba mer på texturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Så man ser hur du dragit polysarna, och vad e polycounten.. är det du som gjort den eller har du tagit den från något annat spel? Fälgen har polycount 1387 än så länge Främre stötfångare har polycount 1162 Bakre stötfångare har polycount 406 än så länge båda dörrarna har polycount 280 vardera Bakluckan har polycount 323 och är helt färdig underredet har polycount 913 huven har polycount 614 Själva bilen med halva inredningen har polycount 1356 Det som saknas är en framruta halva inredningen en rätt så bra 3d-ritad motor och en trasig version av dörrar baklucka motorhuv bakre&främre stötfångare . Din andra fråga om det var jag som har gjort den=Ja,det är också min första bil som det kanske någon gång kan bli någonting av,jag har alltså inte konverterat den ifrån något annat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Fälgen har polycount 1387 än så länge Främre stötfångare har polycount 1162 Bakre stötfångare har polycount 406 än så länge båda dörrarna har polycount 280 vardera Bakluckan har polycount 323 och är helt färdig underredet har polycount 913 huven har polycount 614 Själva bilen med halva inredningen har polycount 1356 Det som saknas är en framruta halva inredningen en rätt så bra 3d-ritad motor och en trasig version av dörrar baklucka motorhuv bakre&främre stötfångare . Din andra fråga om det var jag som har gjort den=Ja,det är också min första bil som det kanske någon gång kan bli någonting av,jag har alltså inte konverterat den ifrån något annat spel. Fy fan vad snygg den är! Om jag hade haft GTA installerat hade jag velat ha den... EDIT: Går det att göra så man kan styla den i Wheel arch angels? Redigerad 23 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Man ser skarvarna bode kanshe jobba mer på texturen Jag har precis lärt mig hur man texturar.Detaljer får man ta hand om sen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Fy fan vad snygg den är! Om jag hade haft GTA installerat hade jag velat ha den... EDIT: Går det att göra så man kan styla den i Wheel arch angels? Det beror på vilken bil den ska ersätta.Något förslag föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Kanske Uranus? det ska ju föreställa en Eclipe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Kanske ska ta bort polysarna på motor huven? rätt mycket onödiga där på ett ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Kanske ska ta bort polysarna på motor huven? rätt mycket onödiga där på ett ställe. Kan du kopiera bilden och sätta en ring på vart det området är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts