Joey Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 det verkar finnas människor här på forumet som tror att dom e proffs som har klarat av Vice... man är bara en i mängden... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Jag vet att du syftar på mig. Är du för feg för att skriva "Mr Mister", eller? Joey PM:a mig nämligen och skrev att jag tror att jag är proffs bara för att jag har varvat VC. Men eftersom jag inte tror att jag är proffs, så tänker jag rösta negativt. Så alla här på forumet som läser detta, det är mig han menar med "människor"! Synd att vissa "människor" har så låg IQ, så att dem inte kan förstå en text, (Har du inte klarat storyn-topicen). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 jag nämner inga namn.. men: NU ÄR VI KVITT MR.MISTER!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Snacka om att missbruka forumet! Göra en ny poll bara för att hämnas på mig! Och nej, vi är inte kvitt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts