Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Tycker att Zymic.com's templates är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 I kombination med Beffo Webbhotell. Lite mer klass på beffo än på freewebs Hell yeah. Mi scusi för att jag tagit upp en plats i onödan i o m Polygon. Du kan stänga ner den. Kan dock hända att jag senare vill ha en plats. Men dig kan man väl alltid lita på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag håller på lite med designen till min hemsida i Photoshop, det är väll inte riktigt färdigt ännu men vad tycks? http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/mall_2_kopiera.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Snyggt, hur gör man så länkarna öppnas i det gröna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hell yeah. Mi scusi för att jag tagit upp en plats i onödan i o m Polygon. Du kan stänga ner den. Kan dock hända att jag senare vill ha en plats. Men dig kan man väl alltid lita på? Den kan vara igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Snyggt, hur gör man så länkarna öppnas i det gröna? Det här kanske kan hjälpa dig lite... tryck här! EDIT: Jag slänger upp en snabb liten konst design. http://img48.imageshack.us/img48/4425/design3dy.jpg Den skulle sitta fint med Center och Topmargin på runt 150. Redigerad 23 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Det här kanske kan hjälpa dig lite... tryck här! Menade själva texten när man tryckt på en länk....dvs. där det står skmmj production är ett.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 .kire21: den är snygg men du har inte gjort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 E inte freewebs sån där skit där man inte ens gör sidan själv!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 E inte freewebs sån där skit där man inte ens gör sidan själv!? Joo, vilket vi konstaterat ett antal ggr nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 E inte freewebs sån där skit där man inte ens gör sidan själv!? Man skriver bara texten själv, om man inte gör helt egen html kodning.. som jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Joo, vilket vi konstaterat ett antal ggr nu Orkade inte läsa.. sorry. Hatar freewebs skit!! Man ska göra designen själv. ps. vet någon något bra + billigt webbhotel med php & mysql. Har lite sidor denna t.ex. http://backtail.webb.se , och den blir ingevidare på en så seg och reklam spamad server.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 SlewME's verkar funka fint (beffo.se) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Man kan ju skriva egna koder i Freewebs också? När du reggar dig så ska du ta Advanced... då gör du egna designar... :"> MEN om du har Beginner då får du så klar välja en ful design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 SlewME's verkar funka fint (beffo.se) "Vi tar inte emot några fler beställningar just nu. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 "Vi tar inte emot några fler beställningar just nu. " Japp. Men jag brukar endå registera folk som frågar. Det står så för att jag inte orkar hålla på och lägga till 20 konton per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Japp. Men jag brukar endå registera folk som frågar. Det står så för att jag inte orkar hålla på och lägga till 20 konton per dag. Vad kostar det och hur mycket platts får man? Php/mysql? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vad kostar det och hur mycket platts får man? Php/mysql? Det kostar: Gratis. Utrymme: 50MB på pack1 PHP v5, MySQL 4.1, SSI, WAP, daglig backup och 5GB/trafik per månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Tjänar du på några pengar på beffo eller är det bara ett intresse? Redigerad 25 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Tjänar du på några pengar på beffo eller är det bara ett intresse? Tjänar inget på det, förlorar heller inget. Det är mest en protest emot sossarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts