kire21 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Är min hemsida bra eller inte? Länken är borttagen! Redigerad 11 augusti, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 É min hemsida bra eller inte? Centrumhets.tk kire21: Den va' fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Okej, här kommer omdömena: kire21: Najs! Bobbo: Bajs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Det finns en tråd för detta:här men ändå:Kire, gillar templaten. ganska tomt dock Bobbo:Bra Redigerad 23 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Okej, här kommer omdömena: kire21: Najs! Bobbo: Bajs! Åhoj, nu va' vi roliga. Låt se din då. Eller stämmer IQ'n överens med ordförrådet? Quoad: Man tackar! Redigerad 23 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Vet inte egentligen vad jag ska säga. Ingen av er både få credits... ni har ju inte ens gjort designen. Man borde säga att Freewebs har gjort ett bra jobb. Ni står ju bara för innehållet... Bobbo, ditt innehåll på sidan är bra. kire21, du borde skriva lite mer... Redigerad 23 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Vet inte egentligen vad jag ska säga. Ingen av er både få credits... ni har ju inte ens gjort designen. Man borde säga att Freewebs har gjort ett bra jobb. Ni står ju bara för innehållet... Bobbo, ditt innehåll på sidan är bra. kire21, du borde skriva lite mer... Jo, då får man tacka igen! Hörrudu, lite jobb é det allt. Titta på min biografi, diskografi med mera. Allt é skrivet för hand eftersom biografin é från egna fakta. Men diskografin, humdum. Om någon vet hur man bär sig åt för att kopiera och klistra in i FreeWebs é ni så välkomna att berätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 .tar tillbaka det jag sa till kire, visste inte att det där var ett gratis template från freewebs -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Åhoj, nu va' vi roliga. Låt se din då. Eller stämmer IQ'n överens med ordförrådet? Quoad: Man tackar! Försökte bara vara lite fyndig, men du uppskattade det tydligen inte. Hoppas fortfarande att du förstod att jag tycker att designen inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Försökte bara vara lite fyndig, men du uppskattade det tydligen inte. Hoppas fortfarande att du förstod att jag tycker att designen inte funkar. Då é du så välkommen att fixa ihop en html-sida till mig. Min MSN finns på profilen, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Då é du så välkommen att fixa ihop en html-sida till mig. Min MSN finns på profilen, tack. Man måste inte vara bättre för att kritisera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Man måste inte vara bättre för att kritisera Nej, det é riktigt men man kan gärna ha förslsag på annat ifall man nu ska skriva "Bajs" om någons "arbete". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hmm, ser tydligt att du inte orkat titta att jag faktiskt kan göra riktigt snygga hemsidor, och jag hade faktiskt en om 3d design förut, och jag hade kunnat tänka mig göra en till dig, men du frågade inte så snällt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hmm, ser tydligt att du inte orkat titta att jag faktiskt kan göra riktigt snygga hemsidor, och jag hade faktiskt en om 3d design förut, och jag hade kunnat tänka mig göra en till dig, men du frågade inte så snällt.... Nej, det passar väl utmärkt med tanke på att du inte kritiserade särskilt snällt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hmm, ser tydligt att du inte orkat titta att jag faktiskt kan göra riktigt snygga hemsidor, och jag hade faktiskt en om 3d design förut, och jag hade kunnat tänka mig göra en till dig, men du frågade inte så snällt.... Har du någon sida uppe där man kan se dina "riktigt snygga designer" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Om ni vill ha i alla fall en gnutta stolthet kan ni ju skaffa skins från oswd, istället för att köra med freakin' freewebs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Om ni vill ha i alla fall en gnutta stolthet kan ni ju skaffa skins från oswd, istället för att köra med freakin' freewebs? Det tackar vi för Siana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Om ni vill ha i alla fall en gnutta stolthet kan ni ju skaffa skins från oswd, istället för att köra med freakin' freewebs? Eller så kan man göra egna på Photoshop. Det behöver ju inte vara värsta stort utan nåt litet som detta: här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Vart har P-Ctagit vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Om ni vill ha i alla fall en gnutta stolthet kan ni ju skaffa skins från oswd, istället för att köra med freakin' freewebs? I kombination med Beffo Webbhotell. Lite mer klass på beffo än på freewebs Redigerad 23 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts