Kane Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag undrar om någon har screenshots eller något på de gamla designerna GTAsajten har haft. Kom till GTAsajten '02 så jag har inte sett alla, och jag kommer inte ens ihåg hur den senaste såg ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Jag undrar om någon har screenshots eller något på de gamla designerna GTAsajten har haft. Kom till GTAsajten '02 så jag har inte sett alla, och jag kommer inte ens ihåg hur den senaste såg ut. Har varit den här designen ett bra tag nu, innan var det en rätt ful design som Hultan hade knåpat ihop i Frontpage *EDIT* Här har vi den Kom ihåg att det ska vara mörk bakgrund egentligen http://web.archive.org/web/20010124053400/...agen.se/koffeh/ Redigerad 23 februari, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Tack! Har dock inget minne av att den har sett ut sådär! Haha... Men jag kommer ihåg när jag kom in på sidan och designen var ny (den nuvarande designen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Kollar man där (på webarchives) så ser man ju en design som ändrats ytterst lite från år till år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Har varit den här designen ett bra tag nu, innan var det en rätt ful design som Hultan hade knåpat ihop i Frontpage *EDIT* Här har vi den Kom ihåg att det ska vara mörk bakgrund egentligen http://web.archive.org/web/20010124053400/...agen.se/koffeh/ Heho, det där var riktigt gräsligt! Stämmer besöksräknaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Wow... Vilken förändring det har skett, man skulle aldrig kunna tro att den sidan skulle bli Sveriges största GTA-sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts