Gtaskate Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag undrar om det går att modda till GTA SA med playstation 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Tror det finns en tråd soom svarar på din fråga i forumet *EDIT* Kolla om denna är det du menar Redigerad 23 februari, 2006 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtaskate Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ok tack men jag fattade inte ricktigt kan någon som gjort det berätta snälla :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtaskate Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Kan någon svara plz måste veta :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nej det går inte... eller.. då måste du skaffa massa skit till ditt ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtaskate Skrivet 3 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Ok då får jag köpa det till pc också för det värkar vara för j***a kul att modda :'( Räcker med EN uttryckssymbol./ A.A Redigerad 4 mars, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ok då får jag köpa det till pc också för det värkar vara för j***a kul att modda :'( Tror det blir bäst så, för du tjänar nog mer på att skaffa det till dator. (inte i pengar, men i besvär och kanske tid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtaskate Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ok Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 E det någon med chippat PS2 som har testat att modda? Borde ju funka om det e samma typ av filer på DVD som på data, sk undersöka saken. Har inte chippat själv men om någon har så kan ju den kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts