diarrehampus Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 MMM varma baconchips är gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 OLW's chilinötter, annars grillchips av valfritt märke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ingenting, jag blir så törstig av allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ingenting, jag blir så törstig av allt. Haha, så sant. Första tuggorna är godast sen är det besvärligt. Iaf med chips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 MMM varma baconchips är gott Köper alltid såna på bio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Kalla popcorn ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Grill é bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Min favorit för tillfället är Pringles Hot and Spicy, men den fanns ju inte med, och inget Annat-alternativ hittade jag heller, så min röst hamnade på chilinötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Chilinötter är riktigt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Nullis. Sweet Chilli Chips slår allt. Redigerad 23 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Creamy pepper är sjukt goda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Votade på ostbågar men jag gillar typ allt det andra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Sourcream & Onion eller Cheese Ballz, rösten går till Sourcream, då jag gillat den längst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Vanligt saltade, casewnötter och ostbågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Vanliga saltade, fast stjärnor är också gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Sourcream and onion chips och en Cola är livet Vi brukar köpa chips på överskottsbolaget (eller vad det heter) för 5 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Sourcream and onion chips och en Cola är livet Vi brukar köpa chips på överskottsbolaget (eller vad det heter) för 5 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Att läsa den här tråden gör mig otroligt sugen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Sourcream & Onion eller Cheese Ballz, rösten går till Sourcream, då jag gillat den längst. Amen to that, brother ..hmm, fast jag röstade nog på Cheeze Ballz iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Amen to that, brother ..hmm, fast jag röstade nog på Cheeze Ballz iallafall Söt präst. Fanns han som ett alternativ skulle jag ha röstat på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts