Frenzy Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Alla har mer eller mindre över- eller underbett. Vissa har nästan inget och andra har ganska mycket. Så är det. Jaha okej. Fan vad coolt det hade varit med ett fett underbett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har ingen tandställning och vet att jag aldrig kommer att få någon heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har haft 2 olika sen tågräls, har egentligen ingen nu men har i alla fall nån metalltråd fastlimmad bakom baktänderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 .vote: Nej och jag vet att jag inte behöver det heller 1 tand e iofs lite småskev men det är inget jag lider av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nej och jag vet att jag inte behöver det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hade en natt- tandställning i två år. Var en fet jävel med remmar och allt som man spännde runt huvudet. Den var... Genomskinlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nej har aldrig haft, fast jag vet inte om det kanske kommer behövas senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Har en fast nu men det behövs nog bara 1-2 månader till. Har haft i cirkus ett år. Redigerad 23 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Har inte haft och kommer inte få...Min polare jobbar som tandtekniker och han e fett avis på min tandrad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nej har inte... Även om jag är i den åldern man brukar få det så sa tanläkaren att mitt bett var skitbra Så jag kommer nog inte få det heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jah hade grymt utsående tänder när jag var yngre. Såg ut som någon stoppat in en granat i munnen på mig... Fick ha en räls uppe och en nere. Har fortfarande nån metal tråd bakom tänderna nu som skall se till så att tänderna inte flyttar sig. Ska tydligen alltid sitta där?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag hade tandställning i gomen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Har nu en fast. Innan hade jag en som man kunde ta av när man ville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Har fortfarande nån metal tråd bakom tänderna nu som skall se till så att tänderna inte flyttar sig. Ska tydligen alltid sitta där?! Tror inte det, jag har en sån tråd, ska vara där i 5 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag har ingen och kommer inte att få heller. 100% perfect tooth's Teeth annars, "tooth's" blir "tandens". Aldrig apostrof när det bara är plural. --- Har aldrig haft tandställning och kommer förmodligen aldrig behöva det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Japps har den fortfarande kvar ska få en jävel till för underkäken också :'( Gör ont som bajs när man har nyss spännt dem men det får man leva med, har även haft en nattandställning i fin rosa. *stavfel* Redigerad 23 februari, 2006 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Har en silverfärgad på de övre tänderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Teeth annars, "tooth's" blir "tandens". Aldrig apostrof när det bara är plural. --- Har aldrig haft tandställning och kommer förmodligen aldrig behöva det heller. Och så är vi visst i en engelskalektion mitt i allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nej jag har det inte och jag vet att jag inte behöver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nej, jag har aldrig testat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts