ZcruweN Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Ja som sagt har ni tandställning, kul och veta vilka som har och inte har. Jag kan säga att jag har tandställning nu, fick igår och jag tycker det är väldigt jobbigt när tandköttet är ömt och man inte kan tugga nåt Längtar redan tills jag ska ta bort tandställningen Och ja för ni som har eller har haft, vilken färg har/hade ni? Jag har rosa just nu. LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har haft en grön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Ja, jag har haft. En blå, sedan en hm.. blå till har jag för mig. Och nattandställningen va' rosa, och den andra gul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Das vote: Ja jag har haft Hade en sån där som amn skulle trycka upp i gommen. fast det är en fasligt massa år sen.. Edit: Orange Redigerad 22 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nej och jag vet att jag inte behöver det heller Munnen är helt åt helvetet och Tandläkaren sa att jag inte behöver någon tandställning, för jag ska operera mig sen när jag blir 18 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Näe men har bettskena, det är väl typ som en tandsällning, behöver ha en när ja sover så att ja inte filar ner tänderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag har ingen och kommer inte att få heller. 100% perfect tooth's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har haft en sån där rackare som sitter i gommen. När de hade satt i ringarna som de skulle fästa resten i upptäckte de att det var för trångt, så jag fick gå med ringarna typ två år i onödan innan de kunde sätta i det andra. Och sen när jag fick bort skiten igen så hade jag fått ett stort hål under en av ringarna, så jag var tvungen att dra ut tanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har havat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nej det har jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vote: Ja har haft. Tyckte det var jobbigt som fan då jag har stort kinder (inne kinder) och min tadställning skavde hela tiden emot detta. Men nu har jag natttandställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Hehe verkar som om jag är rätt ensam om att ha tandställning just nu ^^ URGH nu börjar det bli drygt, det börjar typ dra i framtänderna och det känns väldigt olustigt också, aja man vänjer sig Men det värsta är väl att man när man väl har vänjt sig så lär man väl spänna om denna förbannade sak igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har tandställning nu... i silverfärg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Hade nån form av tandställning på nätterna förrut för att justera nåt haxx, men det var länge sen. Vote: Har haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nepps, jag har aldrig haft någon tandställning, och tror inte heller att jag är i behov av någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag har det inte, och har aldrig haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Jaopp, jag hade räls förut. Det var väldigt jobbigt. Alltid när man hade ätit hade man halva måltiden kvar i munnen. Men det var absolut värt! Redigerad 22 februari, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Nej, sånt har jag inte i munnen - kör med orginaldelar. Redigerad 22 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nepp! Men skulle få men när jag var på sån undersökning kom dom fram till att dom kunde skita i det... Har någon här under/överbett? Jag har överbett.. inte något man tänker på, men jag har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har någon här under/överbett? Jag har överbett.. inte något man tänker på, men jag har det. Alla har mer eller mindre över- eller underbett. Vissa har nästan inget och andra har ganska mycket. Så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts