Boomer Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jo, jag har Postal 2 och undrar om Share the pain är en expansion eller ett helt nytt spel och är det nått att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jo, jag har Postal 2 och undrar om Share the pain är en expansion eller ett helt nytt spel och är det nått att ha? Nej Share the pain är inte en expansion. Postal 2 - Apocalypse Weekend är en expansion. Jag tycker det är nått att ha, ganska kul å döda på men Apocalypse Weekend är roligare, men man måste ha share the pain för att kunna spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Nej Share the pain är inte en expansion. Postal 2 - Apocalypse Weekend är en expansion. Jag tycker det är nått att ha, ganska kul å döda på men Apocalypse Weekend är roligare, men man måste ha share the pain för att kunna spela Apocalypse suger ju, det enda man gör e att göra uppdrag efter uppdrag... Så man får ingen frihet att gå runt som i postal 2 Redigerad 22 februari, 2006 av ssfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Apocalypse suger ju, det enda man gör e att göra uppdrag efter uppdrag... Så man får ingen frihet att gå runt som i postal 2 Men jag gillar lien å "svärdet", skit skojj å hugga sönder alla Jag kan hålla med dig om att det är tråkigt att behöva göra uppdrag hela tiden. Redigerad 22 februari, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Så.. STP är nyare en vanliga postal 2, och AW suger.. bra då vet ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 STP innehåller multiplayer med, är väl ända skillnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ok.. så de är inga ändringar i grafiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Varför är folk så galna och säger att Postal AW är tråkigare än Share the pain? Är dubbelt så blodiare sen finns det mer vapen och andra sorts ''människor'' bla. zombies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ok.. så de är inga ändringar i grafiken? Njaaee, stp tycker jag själv ser bättre ut. Men det är inte så jätte stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Varför är folk så galna och säger att Postal AW är tråkigare än Share the pain? Är dubbelt så blodiare sen finns det mer vapen och andra sorts ''människor'' bla. zombies. Håller med ooopps dubbel trubbel Redigerad 23 februari, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Håller med ooopps dubbel trubbel AW var ju så jävla tråkigt. Man kunde ju aldrig gå omkring fritt i någon stad och massa monster och skit, usch fy och blä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Då har du inte hört talas om Kameks AW7 modd. Det gör att man kan spela igenom originalen met alla vapen från AW7 plus förmågan att hacka sönder sina offer som i AW, plus nya splatter effekter, inälvor, massor av nya vapen mm. Bästa modden någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Då har du inte hört talas om Kameks AW7 modd. Det gör att man kan spela igenom originalen met alla vapen från AW7 plus förmågan att hacka sönder sina offer som i AW, plus nya splatter effekter, inälvor, massor av nya vapen mm. Bästa modden någonsin! Vart kan man ladda hem den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) EDIT: läste fel Redigerad 27 februari, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Nej Share the pain är inte en expansion. Share the pain ÄR en expansion fast numera får man med det när man köper Postal 2. Redigerad 27 februari, 2006 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Mhm nu ska vi se om jag har förstått det hela rätt. Om man skaffar Postal 2 AW så är det som originalet fast med fler vapen, zombies m.m Om man laddar ner AW7 modden så spelar man igenom original spelet fast med alla vapen och utan zombies m.m eller? Edit: glömde fråga, vad är det för skillnad mellan running with scissor och share the pain? Redigerad 28 februari, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Edit: glömde fråga, vad är det för skillnad mellan running with scissor och share the pain? Det är mutliplayer i STP och fulare händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Okej nu fattar jag, men vart kan man få tag på AW7 modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Okej nu fattar jag, men vart kan man få tag på AW7 modden? här... varsågod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Running With Scissors är spelbolaget som skapat Postal spelen. De jobbar nu på uppföljaren, Postal3 Catharsis, som kommer släppas till PC och XBox 360. Det är också en långfilm påväg, regiserad av Uwe Boll, regisören till flera filmer baserade på spel, tex. House of the Dead. Det finsn en mängd kartor, moddar och skins på Postalnetwork.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts