Siana Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Länken funkar inte Kanske för att han inte sänder just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Det beror på sedu. Säg att pKz börjar sända. Första personen som kommer in på radion får minst fördröjning, för nästa person lite fördröjning osv. Vad som händer mer är att det laggar mer och mer för varje person som kommer in, men det påverkar inte person nummer 1. Du kanske alltid är först med att slå på radion? Oh, well. Men nu är det så att det bara är runt 2-3 som lyssnar. PÖSS!¨ DEN STÅR PÅ NU NÄR JAG DRAR IVÄG PÅ BION^^, Sen är jag hoss johanna tills på söndag. Redigerad 24 mars, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Det beror på sedu. Säg att pKz börjar sända. Första personen som kommer in på radion får minst fördröjning, för nästa person lite fördröjning osv. Vad som händer mer är att det laggar mer och mer för varje person som kommer in, men det påverkar inte person nummer 1. Du kanske alltid är först med att slå på radion? Oh, well. Hmm du har en poäng där, jag var faktiskt först att slå på radion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 White Lion - Broken Heart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts