-=[Mango]=- Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Tjena! Jag har gta san andreas, skulle vara väldigt tacksam om någon skulle kunna ge en sparfil, och hur är det, är det bara att ladda ner den då eller, om den finns på någon sida. ? helst nån som kommit till 3:e ön, eller 100 %. tacksam för svar./magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Tjusningen med spelet e ju att klara de själv så kämpa vidare istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Här finns en med 100%. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29984&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-=[Mango]=- Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag fattar inte, det är ju bara siffror och tecken? det kan ju inte vara själva spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 =-,Feb 23 2006, 15:35] Jag fattar inte, det är ju bara siffror och tecken? det kan ju inte vara själva spelet? Haller med fö f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 =-,Feb 23 2006, 15:35] Jag fattar inte, det är ju bara siffror och tecken? det kan ju inte vara själva spelet? Det är en sparfil... Hitta dina egna i C:\Documents and Settings\konto e.x. namn\Mina dokument\GTA San Andreas User Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Bra Redigerad 22 april, 2006 av glenninho13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Men hur ska jag få in alla siffrona och skiten i mappen daah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Men hur ska jag få in alla siffrona och skiten i mappen daah Kopiera/flytta bara in filen i din user files mapp? Ett tips dock är att du ändrar numret 1 till något annat om du har egna savefiles du vill behålla. 1 står för vart det kommer ligga i din lista när du ska ladda spelet. Finns 1-9 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Kopiera/flytta bara in filen i din user files mapp? Ett tips dock är att du ändrar numret 1 till något annat om du har egna savefiles du vill behålla. 1 står för vart det kommer ligga i din lista när du ska ladda spelet. Finns 1-9 tror jag. Men när jag klickar på filen så öppnas den bara i ett nytt internet fönster. Jag får inte hem den till datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Men när jag klickar på filen så öppnas den bara i ett nytt internet fönster. Jag får inte hem den till datorn! Jahaaa. Bruten länk antar jag. http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=1223 Testa den om du vill... men noll spelglädje. Allt är färdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts