meek Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 När jag spelar så laggar det ibland, när det är mycket bilar ibland, när man skjuter i kör bil osv. vad är fel ? har en AMD 2200+mhz Sapphire Radeon X700 256mb 512 ram. Hade ett sämre grafik kort förut å ändå laggade det inte såhär mycket då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Testa ladda hem nya drivrutiner till ditt grafikkort Ta en titt i Användbara länkar också, Där finns en förklaring om grafikproblem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Rekommenderat system Processor: P4 eller AMD Athlon XP Minne: 384+ MB RAM Grafikkort: 128+ MB Utrymme: 4.7 GB DVD-läsare: 16x Källa: gtasajten Så det borde funka utan lagg Redigerad 22 februari, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
meek Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Ingen som har ett radeon som har haft liknande problem ? Någon som har ATI radeon omega drivers ? isf vilka inställningar ska man ha på det. Redigerad 22 februari, 2006 av meek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brooks Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Vad kör du med för upplösning? Jag har en PC med typ rekommenderade spec, och har ett Radeon 9800 och det laggade för mig. Jag sänkte min upplösning i spelet, från 1600 x 1200 till... ja, vad var det nu igen? lite lägre i alla fall. Det blev en oerhörd skillnad, fortfarande bra grafikkvalité men absolut inget lagg nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
meek Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Kör 800x600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vad har du i allt annat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Stäng ner alla program som du har på genom skrivbordet (T ex MSN.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
meek Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Ska testa att göra de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Testa med att sänka ljudet nästan allt (i spelet) och höj ljudet på högtalarna! Så slipper spelet anstränga sig (Vet inte riktigt om det funkar men andra säger att det funkar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
meek Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hm plötsligt när jag startade spelet så var ljudet borta, bara när man sitter i fordon annars funkar allt annat ljud, vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts