Krax Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Stackars dig som han en minimal hjärna. Jag har åtminstånde en större hjärna än dig 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Fan vilken låg disskusion, skärp er, allihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Du är äldre än mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag har åtminstånde en större hjärna än dig Och hans är inte ens färdigväxt. HÄEÄEE:> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Du är äldre än mig. Hur gammal är du nu igen?.. 12? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Tror man tror 100% på det där så får man nog tänka om. det är hur lätt som hälst att faka bilderna. man ska ta det där med stor nypa salt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Asså... Get on topic... och pKz Även det där med att det är bomber i WTC, varför skulle inte terroristerna kunna ha gjort det? Hur skulle dom fått in bomberna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Asså... Get on topic... och pKz Hur skulle dom fått in bomberna?? Gått in bara? Gömt dom? Fan vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Asså... Get on topic... och pKz Hur skulle dom fått in bomberna?? Ngn gullig pojke körde upp missilerna i röven och smugglade in dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ngn gullig pojke körde upp missilerna i röven och smugglade in dem Det är en redig buttplug. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ngn gullig pojke körde upp missilerna i röven och smugglade in dem Jasså du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jasså du... Eller så gömde dom Missilerna i Turbanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 ...eller så har missilerna inte existerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag tror att den här är falsk. Som tråden handlar om. Det är den och den om 2Pac som du vet jag tittat på. Är det alla för dig? Bor du under en sten eller? Folk får gärna säga emot så länge de gör det på ett moget sätt och genomtänkt sätt och inte bara upprepa vad flera andra sagt. Du gillar att gå offtopic va? Du får självklart tro vad du vill. Men det känns bara som att du är så nonchalant. Det är falskt, punkt. 2pac lever, punkt. Men om jag uppfattade det fel så får jag väl säga förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Du får självklart tro vad du vill. Men det känns bara som att du är så nonchalant. Det är falskt, punkt. 2pac lever, punkt. Men om jag uppfattade det fel så får jag väl säga förlåt. Jopp, så kan jag också känna ibland. Den här videon kan mycket väl säga sanningen, men om man nu ska ha en åsikt som man verkligen ska försvara så tycker jag att man ska samla på sig fakta från "båda sidor", så att säga, för ett sedan bilda sig en egen uppfattning.. Man kan i alla fall se filmen innan man börjar avfärda allting som alla andra säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Stackars dig som han en minimal hjärna. Och kattälskaren försvarar PKZ in i det minsta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Och kattälskaren försvarar PKZ in i det minsta... Mjo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 LITE OLJA?? Första dgen som olje pumpningen började hade USA tjännat in alla kostnaderna för kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jamen det blir inte mjukt direkt vid 1800 grader sådär pang bom! Det börjar sakta långt innan. Som när IS smälter... Och precis som is så PULVERISERAS det då det åker in i ett fast föremål... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 LITE OLJA?? Första dgen som olje pumpningen började hade USA tjännat in alla kostnaderna för kriget. Men vad bra? Dom hade fortfarande förlorat 3000 människoliv. Och säkert mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts