pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Vad har det med hur smarta dom är? :S Två saker till Om jag nu beter mig på ngt "dåligt" sätt här vad fan har dt med mitt riktiga liv att göra? :S Och vad fan har det med sex att göra?! HJÄÄÄÄÄLP!! Jadu, vad har WTC med om hur smart dom är? Jadu, fråga dig själv? Inte fan vet jag.. Du kan väl uppföra dig LITE moget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag får nog gå in på PKZ linje... Tror faktiskt inte att någon skulle spränga WTC för lite olja Men vafan... PKZ jag sa väl inte att jag inte tyckte om amerikaner? Jag tycker inte om deras politik... det är mest: Dom är terrorister... Bomba dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag får nog gå in på PKZ linje... Tror faktiskt inte att någon skulle spränga WTC för lite olja Men vafan... PKZ jag sa väl inte att jag inte tyckte om amerikaner? Jag tycker inte om deras politik... det är mest: Dom är terrorister... Bomba dom! Tack. Och varför, jag säger igen, VARFÖR skulle dom inte kunna ha rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Tack. Och varför, jag säger igen, VARFÖR skulle dom inte kunna ha rätt? /me goes Team PKZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Alla som håller med pkz (och hans påhittade flickvän som han skryter med) borde se dokumentären först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Tss... ännu ett par pojkar som sett nåt och sen påstår att USA ligger bakom alltihop... lättinfluerade småbarn. Tss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) /me goes Team PKZ Hihi, tack. Såg just det där med att "saker" flyger ut ur husen INNAN "taket" rasade ner? Klart saker kan åka ner snabbare än taket. Allt åker ju inte i samma takt. Sen det där med "bomberna" som lyste upp? Kanske var fönster? Folk som visade att dom var där ? Vem vet? Och varför skulle inte "terroristerna" kunnat gå upp med bomberna? Så mycket som syndes där i tv/radio så borde dom kanske veta när dom skulle spränga bomberna..? @swat: PÅHITTAD FLICKVÄN? HAHAHAHAHAHA! Snabb logg från MSN bara: (Ja, hon spelar Counter-Strike.) Johanna + KLaDDiS™ [cånter-strajk] º säger: skriv senare då? Johanna + KLaDDiS™ [cånter-strajk] º säger: om du vill komma allstå. Johanna + KLaDDiS™ [cånter-strajk] º säger: pusshey Kladdis | [L] Johanna / säger: Jodå. Det ska jag. Puss. Redigerad 23 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Tss... ännu ett par pojkar som sett nåt och sen påstår att USA ligger bakom alltihop... lättinfluerade småbarn. Tss... Säger killen som tror att tupac lever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Säger killen som tror att tupac lever Nu ska vi inte gå offtopic här... Tupac lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nu ska vi inte gå offtopic här... Tupac lever. Du tror verkligen att alla konspirationsteoriet är falska förutom den om 2pac som av någon anledning är totalt sann och ingen får säga emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Så, nu har jag sett filmen. Och vadfan var övertygande med det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Du tror verkligen att alla konspirationsteoriet är falska förutom den om 2pac som av någon anledning är totalt sann och ingen får säga emot. Jag tror att den här är falsk. Som tråden handlar om. Det är den och den om 2Pac som du vet jag tittat på. Är det alla för dig? Bor du under en sten eller? Folk får gärna säga emot så länge de gör det på ett moget sätt och genomtänkt sätt och inte bara upprepa vad flera andra sagt. Du gillar att gå offtopic va? Redigerad 23 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Var lite dubbelmoral i filmen: USA fejkade mobilsamtalen, det var ju hur enkelt som helst. Då kan han ju ha fejkat sina med. Redigerad 23 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Alla som håller med pkz (och hans påhittade flickvän som han skryter med) Har du bevis på att han inte har fickvän? Jag har hon t.o.m på MSN, fråga pKz. Redigerad 23 februari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Man kan enkelt fejka en msn lika lätt som med ett mobilsamtal i en dokumentär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jadu, vad har WTC med om hur smart dom är? Jadu, fråga dig själv? Inte fan vet jag.. Du kan väl uppföra dig LITE moget? Vem fan har sagt att WTC har något med det att göra?! Du yrar ju om massa saker du inte har en aning om, men jag vet, det är inte alltid så lätt. Du har sett filmen säger du? Då undrar jag, vad var INTE övertygande med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Man kan enkelt fejka en msn lika lätt som med ett mobilsamtal i en dokumentär Och ett samtal i en dokumentär. Och du är bara skämmig som tror att jag fejkat Johanna, har lagt upp bilder någonstans förut på "Bild på dig själv", med HON OCH JAG tillsammans. @P1rsson: Dom visade saker, som man kan förstå endå genom att bara tänka. T.ex det där med att folk sa olika vinklar på Pentagon. Dom stog/satt väl på olika ställen..? Även det där med att det är bomber i WTC, varför skulle inte terroristerna kunna ha gjort det? Redigerad 23 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hmm... Den här filmen har fått mig att tänka om... Det var nog amerika som gjorde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Har du bevis på att han inte har fickvän? Jag har hon t.o.m på MSN, fråga pKz. Stackars henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Stackars dig som han en minimal hjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts