P1rsson Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Och du då? Det är hemsidor som uppger information. Ni ska inte tro allting är sant. Jag vet typ ingenting, sj då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Sett filmen? Nope. @p1rsson: Jag vet att ett land skulle aldrig döda sitt eget folk, bara för olja. Ingen är så idiotisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Jo, P1rsson.. Redigerad 23 februari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nope. @p1rsson: Jag vet att ett land skulle aldrig döda sitt eget folk, bara för olja. Ingen är så idiotisk. Ett land? För lite olja? Du får nog ta reda på lite mer en så innan du kommenterar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 En del av de som sades om WTC verkar lite långsökt, men det kan omöjligen varit ett flygplan som flög in i Pentagon. pKz: Du får tro vad du vill, men du borde kolla på filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ett land? För lite olja? Du får nog ta reda på lite mer en så innan du kommenterar Ge mig information då..? Herregud. @Jacker: Jaså? Vad säger dom på filmerna? Ge mig lite info innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ge mig information då..? Herregud. @Jacker: Jaså? Vad säger dom på filmerna? Ge mig lite info innan. Varför ska jag herregud ge dig information? Om du vill veta ngt får du ta reda på det på egen hand och inte genom mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Varför ska jag herregud ge dig information? Om du vill veta ngt får du ta reda på det på egen hand och inte genom mig. VAD FÖRSTOG INTE JAG SOM DU FÖRSTÅR? Ge mig länkar då. Varför började USa kriga mot Irak och alla länder? Va? Va? Va? Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ge mig information då..? Herregud. @Jacker: Jaså? Vad säger dom på filmerna? Ge mig lite info innan. Dem visar en massa filmer, bilder, intevjuer, spelar upp ljudfiler, mm. Sen förklarar och kommenterar en berättarröst det hela. Det är inte en massa propaganda, utan gjort så att tittaren själv får dömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 VAD FÖRSTOG INTE JAG SOM DU FÖRSTÅR? Ge mig länkar då. Varför började USa kriga mot Irak och alla länder? Va? Va? Va? Va? Eller så kollar du på filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Dem visar en massa filmer, bilder, intevjuer, spelar upp ljudfiler, mm. Sen förklarar och kommenterar en berättarröst det hela. Det är inte en massa propaganda, utan gjort så att tittaren själv får dömma. Okej, får väl titta då. @P1rsson: du är bara för skämmig. Du vet säkert ingenting heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Okej, får väl titta då. @P1rsson: du är bara för skämmig. Du vet säkert ingenting heller. Skämmig? :S Du har ju extrema fetishar :S Och som jag sa: Jag vet typ ingenting, men uppenbarligen mer en dig kiiid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Skämmig? :S Du har ju extrema fetishar :S Och som jag sa: Jag vet typ ingenting, men uppenbarligen mer en dig kiiid. Den enda fetish jag har, är väl Johanna i underkläder. Vet inte hur det är med dig. Jaha? är du stolt eller något..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nope. @p1rsson: Jag vet att ett land skulle aldrig döda sitt eget folk, bara för olja. Ingen är så idiotisk. Vi snackar ju ioförsig om USA... Dom är ju inte normala Alltså politiken och regeringen och sånt... "vanliga" amerikaner är det inget fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Den enda fetish jag har, är väl Johanna i underkläder. Vet inte hur det är med dig. Jaha? är du stolt eller något..? JAaaAA azzå jag är sååå jävla stolt!!11 Ja! fan jag vet ju mer en dig HA! HA! Vem Hade rätt vaaa??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jo, P1rsson.. ÄNNU EN NÖDVÄNDIG POST, Hur fan orkar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Vi snackar ju ioförsig om USA... Dom är ju inte normala Alltså politiken och regeringen och sånt... "vanliga" amerikaner är det inget fel på. Jasså? Varför är dom inte normala? Vad har du emot dom? Förutom att hela GTASajten är emot dom. Utan USA, politiken och allt möjligt skulle du nog inte ens kunna göra något här i Sverige. Dom bestämmer nog om mer än du tror om. @P1rsson: Så som du uppför dig tycker jag synd om dom där 2 "babes":na, som hade trekant med dig. Redigerad 23 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Kan ni inte hålla den här tråden på en någolunda lämplig nivå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Dubbelpost, so? I vår klass hade vi en amerikan. Evan Hunt hette han. Han berättade att när första planet åkte in, så sa lärarna att en olycka hade hänt. Alla lärarna, och då menar jag alla, grät. Och dom gråter fortfarande om det ibland. Dom får sånna psyksiska problem om det. Tror inte USA skulle ha gjort detta. Man är inte så jävla taskig mot sitt eget land. Det är ni som har fått för er en massa saker, och kollat på dokumentärer. Har ett plan någonsin åkt in i ett hus som är som WTC? Nej, precis, hur vet ni då hur EGENTLIGEN skulle ha varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Dom bestämmer nog om mer än du tror om. @P1rsson: Så som du uppför dig tycker jag synd om dom där 2 "babes":na, som hade trekant med dig. Vad har det med hur smarta dom är? :S Två saker till Om jag nu beter mig på ngt "dåligt" sätt här vad fan har dt med mitt riktiga liv att göra? :S Och vad fan har det med sex att göra?! HJÄÄÄÄÄLP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts