Jacker Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nästan läskigt. Hiskerligt intressant - vet inte vad jag ska tro längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Efter att kollat på filmen en liten stund är det några saker jag undrar. Om det nu är USAs regering som ligger bakom detta, varför skulle dom skjuta en missil in i byggnaden innan dom krashade in i den? Varför skulle dom ta ngt annat flygplan för att "fejka" attacken? Dom kunde väl bara tagit ett precis likadant? Varför skulle dom inte kunna flyga in i Pentagon med hela planet istället för att bara spränga en liten del i mitten? EDIT: Ahaaaaa nu fattar jag Dom menar att det itne ens fanns några plan i huvudtaget? Men alla mäniskor som förlorade någon på planet då? Finns det ingenting om offren i huvudtaget? :S BTW, inser killen som gör den här filmen hur farligt det är? :S Redigerad 22 februari, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jazz skickade den videon till mig för någon månad sen. Mycket intressant faktiskt. Fast det kan ju ha funnits bomber på planet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Och sen när planet träffade byggnaden placerade dem sig automatiskt på strukturen som bar upp byggnaderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Och sen när planet träffade byggnaden placerade dem sig automatiskt på strukturen som bar upp byggnaderna? Nä men båda planen åkte väl rakt in i byggnaderna? Jag menar planen fastnade inte vid fönstret. Fast visst, det som hände 9/11 är mycket skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nästan läskigt. Hiskerligt intressant - vet inte vad jag ska tro längre... Eller hur, i början låter det löjligt att USAs regering kan ha kunnat ligga bakom 11/9, men efter att ha sett dokumentären så vet man inte riktigt. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Förut trodde jag att det var USA som låg bakom, nu vet jag. Edit: Det enda jag inte förstod var det där med han/hon som sa "Lets roll" i mobilen, vad hade det med nått att göra? Redigerad 23 februari, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Och du tror att 2pac lever. Här finns det iaf mer än sifferteorier. Faktiskt inte. Inget bekräftat. Bara massa gissningar... allt är bara skitsnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hm intressant teori, men somsagt man kan inte lita till blindo på allt detta. Låt det smälta ett tag...Det är t.ex som att tro på allt som är med i farenheit 9/11. Men annars en väldigt bisarr och interissant teori må jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Har inte kollat än. Men det verkar vara liknande som "Did we land on moon"-dokumentären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Håller på och kollar...har ej ändrat uppfattning i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Om det nu är USAs regering som ligger bakom detta, varför skulle dom skjuta en missil in i byggnaden innan dom krashade in i den? För att få den att rasa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Såg inte hela men minst sagt skumt. Visst man ska inte tro 100% på sådant. I sånna fall skulle ju spöken vara en skälvklarhet för de flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Här är lite mer om de andra byggnaderna http://video.google.com/videoplay?docid=-1...913993078&q=wtc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Längre version http://video.google.com/videoplay?docid=-8...q=wtc+%2B+plane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Tror inte det var USA som gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Tror inte det var USA som gjorde det. Sett filmen? Redigerad 23 februari, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Dubbelpost.. Redigerad 23 februari, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Tror inte det var USA som gjorde det. Hur mycket vet du om detta? Mer än att dom på nyheterna sa att två kapade flygplan körde in i wtc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hur mycket vet du om detta? Och du då? Det är hemsidor som uppger information. Ni ska inte tro allting är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts