Karatemorfar Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Undrar ifall någon har sett filmen om 9/11 som finns på internet? Den är 1 timme lång och handlar om attackerna mot USA. Filmens syfte är att det inte var Al-Quida som gjorde allt, utan det var Amerikas regering. I början av filmen så får man se att missiler skjuts ifrån planen precis innan de kraschar in i tornen. Och hur kan ett flygplan bara försvinna i Pentagon? Det fanns inte ett enda spår av vingarna, motorerna eller något annat i väggen. Och vart tog planet vägen inne i byggnaden? Titanium smälter vid 1800 grader, det blev knappt 1000 grader varmt där inne. Även ifall den är 1 timme lång, så måste ni se den. Det ändrar er uppfattning direkt. http://video.google.com/videoplay?docid=-2...4&q=loosechange Redigerad 22 februari, 2006 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Var inte den här postad för bara nån vecka sen? Aja, jag har sett den. Den är bra, väldigt välgjord. Nåt verkar skumt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Såg inte hela men en del,intressant faktiskt men jävligt skummt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Glömde att skriva det att jag inte har sökt, för det orkade jag inte .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Glömde att skriva det att jag inte har sökt, för det orkade jag inte .. Offtopic is the shit : Hur går det med utredningen då morfar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Sag nagot liknande ... den hette Why Did WTC nanting. Om jag hittar den sa editerar jag. Verkligen en tankestallare. Edit: Det var den ... fast i forkortad verision. Kollar pa hela nar jag kommer hem. Redigerad 22 februari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Mycket intressant men jag tror fortfarande att det var 2 vanliga plan som crashade in i WTC. Redigerad 22 februari, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Undrar ifall någon har sett filmen om 9/11 som finns på internet? Den är 1 timme lång och handlar om attackerna mot USA. Filmens syfte är att det inte var Al-Quida som gjorde allt, utan det var Amerikas regering. I början av filmen så får man se att missiler skjuts ifrån planen precis innan de kraschar in i tornen. Och hur kan ett flygplan bara försvinna i Pentagon? Det fanns inte ett enda spår av vingarna, motorerna eller något annat i väggen. Och vart tog planet vägen inne i byggnaden? Titanium smälter vid 1800 grader, det blev knappt 1000 grader varmt där inne. Även ifall den är 1 timme lång, så måste ni se den. Det ändrar er uppfattning direkt. http://video.google.com/videoplay?docid=-2...4&q=loosechange Har sätt att dom sänt dessa på Öppna kanalen i Göteborg. Runt 22 tiden. Länk: Öppna kanalen Göteborg Ring och fråga dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Undrar ifall någon har sett filmen om 9/11 som finns på internet? Den är 1 timme lång och handlar om attackerna mot USA. Filmens syfte är att det inte var Al-Quida som gjorde allt, utan det var Amerikas regering. I början av filmen så får man se att missiler skjuts ifrån planen precis innan de kraschar in i tornen. Och hur kan ett flygplan bara försvinna i Pentagon? Det fanns inte ett enda spår av vingarna, motorerna eller något annat i väggen. Och vart tog planet vägen inne i byggnaden? Titanium smälter vid 1800 grader, det blev knappt 1000 grader varmt där inne. Även ifall den är 1 timme lång, så måste ni se den. Det ändrar er uppfattning direkt. http://video.google.com/videoplay?docid=-2...4&q=loosechange Smälter nej men det börjar redan bli mjukt vid 1000 grader och all den vikten stålet bar upp så rasa allt ihopa. Och det där med att inga flygplansdelar inte hittades i Pentagon tror jag är falskt. Edit: Sen den med videon så är den så jävla kass kvalite så man se ju fan knappt ingenting Redigerad 22 februari, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Var inte den här postad för bara nån vecka sen? Aja, jag har sett den. Den är bra, väldigt välgjord. Nåt verkar skumt också. Jopp här, [ länk ] Den är jävligt intressant, och jag håller med, den ändrar uppfattningen direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Inte bara WTC: Läs detta, MYCKET INTRESSANT läsning (!) : http://www.freedomfiles.org/war/pentagon.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Smälter nej men det börjar redan bli mjukt vid 1000 grader och all den vikten stålet bar upp så rasa allt ihopa. Och det där med att inga flygplansdelar inte hittades i Pentagon tror jag är falskt. Edit: Sen den med videon så är den så jävla kass kvalite så man se ju fan knappt ingenting Det blir mjukt när det smälter, smartass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det blir mjukt när det smälter, smartass. Jamen det blir inte mjukt direkt vid 1800 grader sådär pang bom! Det börjar sakta långt innan. Som när IS smälter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Mm, det stämmer nog. Och Elvis lever, det stämmer nog också!!11111 Booyeah! Bullseye! Redigerad 22 februari, 2006 av Cortez 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Jamen det blir inte mjukt direkt vid 1800 grader sådär pang bom! Det börjar sakta långt innan. Som när IS smälter... Vad yrar du om? Is börjar knappast smälta vid -1 celsius när temperaturen stiger. Det börjar smälta vid 0. Varför tror du att det heter "smältpunkt"? Redigerad 22 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Mm, det stämmer nog. Och Elvis lever, det stämmer nog också!!11111 Booyeah! Bullseye! Ska du säga som tror 2pac lever =P 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Läs detta, MYCKET INTRESSANT läsning (!) : Togs ju upp i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Shit, ändrar ju uppfattning direkt! Spolade fram och tillbaka i filmen så jag såg inte allt, men vafan, hur kan dom hitta ett papperspass och inte några "svarta lådor" Sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Mm, det stämmer nog. Och Elvis lever, det stämmer nog också!!11111 Booyeah! Bullseye! Och du tror att 2pac lever. Här finns det iaf mer än sifferteorier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Offtopic is the shit : Hur går det med utredningen då morfar ? Jadu, har inte fått tillbaka min dator än , och poliserna har inte hört av sig. Det har väl snart gått en månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts