tommy vercetti Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag spelar med PODBOT 2.5 och allt funkar bra med dem banorna som finns när man installerar spelet. Men när jag lägger till nya som fy_iceworld aim akcolt osv så funkar inte botsen mer. Det kommer inga bots. Är det någon som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Posta inte denna frågan överallt Dessutom felpostad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Posta i Counter-Strike tråden eller på Fragbite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Du måste göra waypoints. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Tror du att alla bottar känner till varenda bana eller? som att be dig hitta en liten hydda ute i en skogen utan karta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Fel forum + att det redan finns en Counter-Strike tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts