Crypt Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Hunter vad är det för helikopter och vart hittar man den isåfall?? plz svara snabbt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Undra hur jävla många Hunter topics det finns....... LÄS SVARET PÅ NÅT ANNAT TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH .... Det finns redan flera miljoner likadana topicar!!! öööh alltså frågan var Hunter.. var?? Militärbasen (Fort Baxter) efter att storyn är färdig och 100 Hidden packages..... tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crypt Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 aha okej tack så mycket! har ni klarat storyn redan? hmm ligger ltie efter tror ja trots att ja köpte d den dagen d kom ut <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Jag köpte till julen , har nästan klarat (tror jag) av det redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH .... Det finns redan flera miljoner likadana topicar!!! öööh alltså frågan var Hunter.. var?? Militärbasen (Fort Baxter) efter att storyn är färdig och 100 Hidden packages..... tror jag... du behöver bara klara storyn inte 100 HP antingen 100 HP eller storyn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 aha okej tack så mycket! har ni klarat storyn redan? hmm ligger ltie efter tror ja trots att ja köpte d den dagen d kom ut men om huntern ska komma till militärbasen måste du ha klarat hela storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crypt Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 okej gött! p.s. cool bild du har me alla hummers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 fick huntern för en vecka sen Men om tu klarar av sista main-story uppdraget och har alla 100hp så tror jag att det kommer att finnas en hunter vid helikopterplattan på "första ön" längst ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Klarade sista misionet (keep your friends close...) precis, och har därmed klarat storymode Meeeen.. Det finns ingen Hunter vid Fort Baxter!! Är den som helikoptern vid Vercetti Estate, att den bara finns där då och så? vill verkligen testa den..! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 för mig finns den där klockan 12:00 till typ 20:00 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gex85 Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Den finns inne på militär basen så långt norr du kan komma på bassen ta på dig poliskläderna och ta vilken helikopter som helst och flyg ditt så ser du dne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 (redigerad) du behöver bara klara storyn inte 100 HP antingen 100 HP eller storyn.. Vilka uppdrag e Story uppdragen?? =) Redigerad 29 januari, 2003 av GTA-Newbie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Fan vad alla surrar om den där jävla Huntern, inte är det nån speciell helikopter, tål jävlat ingenting, å går sakta som fan....................lägg ner det skräpet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 men om huntern ska komma till militärbasen måste du ha klarat hela storyn eller hittat alla paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 GTA-Newbie: Gå in på www.gamefaqs.com sök på Vice City och klicka dig fram till walkthroughs.. Där står hur du ska göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 huntern finns alltid på militärbasen men när man har 100hp eller klarat storyn så finns den på en H platta i ocean beach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 huntern finns alltid på militärbasen men när man har 100hp eller klarat storyn så finns den på en H platta i ocean beach P-U-C-K-O! Den finns INTE alltid på militärbasen! Har man hittat 100 paket / klarat storyn, så finns den där. Om man har klarat båda så finns den på en H-platta i Ocean Beach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts