tommy vercetti Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Tja! Jag har CS 1.5 och vill spela med bots. Men hur gör man för att spela mot bots?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 HEJSAN HOPPSAN http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=4870 Fråga där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Tråkigt som fan ändån att spela med bots.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 1.5 har lagt ner man måste skaffa Won2 för att spela de online.. men Bots suger ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nu har jag fixat bots. Fast dem kommer inte fram om jag spelar banor som jag själv lagt til som tex aim ak colt eller fy iceworld. Ingen av dem funkar med bots. Det är bara banorna man får med spelet som funkar med bots. Hur kommer d sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nu har jag fixat bots. Fast dem kommer inte fram om jag spelar banor som jag själv lagt til som tex aim ak colt eller fy iceworld. Ingen av dem funkar med bots. Det är bara banorna man får med spelet som funkar med bots. Hur kommer d sig? Tror du måste ladda ner guider till botarnan... yp så dom vet hur dom ska göra och så.. Fråga mig inte var man ladddar ner det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nu har jag fixat bots. Fast dem kommer inte fram om jag spelar banor som jag själv lagt til som tex aim ak colt eller fy iceworld. Ingen av dem funkar med bots. Det är bara banorna man får med spelet som funkar med bots. Hur kommer d sig? För att botarna ska kunna navigera på banan behövs, uhm vad heter det? Waypoints, tror jag. Såna finns inte till "extra"-banor som du själv har lagt in, utan bara i spelets originalbanor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nu har jag fixat bots. Fast dem kommer inte fram om jag spelar banor som jag själv lagt til som tex aim ak colt eller fy iceworld. Ingen av dem funkar med bots. Det är bara banorna man får med spelet som funkar med bots. Hur kommer d sig? Botarna kanske inte fattar vad man ska göra på dom banorna? Men om du ska spela CS så tycker jag du ska köpa 1.6, CZ eller Source (stavning?) Dessutom tycker jag att du ska posta i den officiella CS-topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thunder Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag har cs 1.6 jag undrar i vilken folder man ska lägga bots, jag har laddat POD-BOT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Andvänd inte pod bots till 1.6, andvänd Z-bot istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts