Xogede Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Behöver ingen, hitta ett program så man ej behöver det För er som vill ha det, så har jag länkat till det ett flertal gånger i tidigare msn-trådar. Problemen med det är 1) Irriterande (animerad) reklam som är "alltid överst". 2) Programmet nergraderar WLM till MSN13-protokollet, vilket gör att nya funktioner inte går att använda. 3) Jävligt buggigt, t ex loggas man ut när man blockar/unblockar någon. 4) Inget slår känslan av att vara officiell. Ni som fått invite är väl bara halvt officiella, jag däremot har fått min direkt från M$ *skryter*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 4) Inget slår känslan av att vara officiell. Ni som fått invite är väl bara halvt officiella, jag däremot har fått min direkt från M$ *skryter*. Tror det finns rätt mycket som slår den känslan Förresten hur får man invites som man kan skicka vidare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Tror det finns rätt mycket som slår den känslan Förresten hur får man invites som man kan skicka vidare då? Du vet vad jag menar! Vänta. Varken mer eller mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hur blir man en officiell beta testare? så man får de senaste hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 OT: WOOHOO! En till leksing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hur blir man en officiell beta testare? så man får de senaste hela tiden? Du blir utvald av M$... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Någons om vill Trejda en Gmail Invite mot en Windows Live invite? någon? EDIT: @Xogede: Utvald?... vadå så jag loggar in en tidig onsdag dag och helt plötsligt så ser jag att jag fått ett nytt meddelande. Jag kollar min Inkorg och WOPS!... det står "You Have Been Choosen". jag trycker på meddelandet och wips så är jag utvald?... det måste väl finnas nån ställe där man reggar sig för att använda betan?... Redigerad 23 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) OT: WOOHOO! En till leksing. OT:Vi är inte många OnT...Någon som vet när 8 släpps? för allmänheten alltså Redigerad 23 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Någons om vill Trejda en Gmail Invite mot en Windows Live invite? någon? EDIT: @Xogede: Utvald?... vadå så jag loggar in en tidig onsdag dag och helt plötsligt så ser jag att jag fått ett nytt meddelande. Jag kollar min Inkorg och WOPS!... det står "You Have Been Choosen". jag trycker på meddelandet och wips så är jag utvald?... det måste väl finnas nån ställe där man reggar sig för att använda betan?... Fanns nåt ställe där man kunde intresseanmäla sig, men det är antagligen borta nu. Dock valdes endast några få av de anmälda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) HIHI Jag har en invite Fick den idag EDIT: Det var ett mail ifrån Hotmail AHHAHAH Redigerad 24 februari, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vad är en "invite till windows live msgr"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Vad är en "invite till windows live msgr"? Med en Invite till Windows Live så kan du prova programmet. Du blir en BETA testare. Samma sak med GMAIL (Google Mail). Man behöver en Invite till Gmail för att kunna registrera sig där. Utan en invite så kan man ej prova det. Redigerad 24 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Med en Invite till Windows Live så kan du prova programmet. Du blir en BETA testare. Samma sak med GMAIL (Google Mail). Man behöver en Invite till Gmail för att kunna registrera sig där. Utan en invite så kan man ej prova det. Aaahhhaaa.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts