Jump to content

Nån som har en invite till windows live messenger?

Sweeman
 Share

Recommended Posts

Behöver ingen, hitta ett program så man ej behöver det <_<

För er som vill ha det, så har jag länkat till det ett flertal gånger i tidigare msn-trådar. Problemen med det är

1) Irriterande (animerad) reklam som är "alltid överst".

2) Programmet nergraderar WLM till MSN13-protokollet, vilket gör att nya funktioner inte går att använda.

3) Jävligt buggigt, t ex loggas man ut när man blockar/unblockar någon.

4) Inget slår känslan av att vara officiell. Ni som fått invite är väl bara halvt officiella, jag däremot har fått min direkt från M$ *skryter*.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någons om vill Trejda en Gmail Invite mot en Windows Live invite?

någon? :blink::P

EDIT: @Xogede: Utvald?... vadå så jag loggar in en tidig onsdag dag och helt plötsligt så ser jag att jag fått ett nytt meddelande. Jag kollar min Inkorg och WOPS!... det står "You Have Been Choosen". jag trycker på meddelandet och wips så är jag utvald?... det måste väl finnas nån ställe där man reggar sig för att använda betan?... :shifty:

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någons om vill Trejda en Gmail Invite mot en Windows Live invite?

någon? :blink::P

EDIT: @Xogede: Utvald?... vadå så jag loggar in en tidig onsdag dag och helt plötsligt så ser jag att jag fått ett nytt meddelande. Jag kollar min Inkorg och WOPS!... det står "You Have Been Choosen". jag trycker på meddelandet och wips så är jag utvald?... det måste väl finnas nån ställe där man reggar sig för att använda betan?... :shifty:

Fanns nåt ställe där man kunde intresseanmäla sig, men det är antagligen borta nu. Dock valdes endast några få av de anmälda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är en "invite till windows live msgr"?

Med en Invite till Windows Live så kan du prova programmet. Du blir en BETA testare.

Samma sak med GMAIL (Google Mail). Man behöver en Invite till Gmail för att kunna registrera sig där. Utan en invite så kan man ej prova det.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor