Spankdogg Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Ok så här är det: Jag började lira San Andreas nu igen efter ett break och skulle vilja dejta Denise. Men hon finns inte med på kartan. Jag kommer inte ihåg om jag dödade henne tidigare när jag spelade eller nåt. Kan flickvänner försvinna för alltid om man slutar dejta dom eller döda dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Slutar man dejta dom sjunker bara "dejt-mätaren" men dödar man dom försvinner de för alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Man kan ju soka ocksa ... men som Azore sa. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Helvete då har jag dödat henne för alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Helvete då har jag dödat henne för alltid Har du dödat henne så finns hon inte mer nej. Men vad gör det, flickvännerna är knappast till någon större nytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Men jag ville ha pimp-dräkten. Kuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Men jag ville ha pimp-dräkten. Kuk! Spela om på ny fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har sprängt eller dränkt mina, det är mycket roligare än att dejta dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Tweak Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har sprängt eller dränkt mina, det är mycket roligare än att dejta dom Lol, varför just dom? Du kan ju ta en taxi, ambulans eller vad som helst å sätta personer i frivilligt. Men men, lite onödigt o ta just dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nej det är bara Denise och Millie som dör för alltid dom andra kommer tillbaka på det stället du hittade dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har sprängt eller dränkt mina, det är mycket roligare än att dejta dom Jag må ha dålig humor men.. HAHAHAHAHA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag må ha dålig humor men.. HAHAHAHAHA!!! Nejdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts