Bozzard Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Jepp, nu ska jag köpa ny dator som jag ska ha för spel. Så jag undrar vad ni tycker om denna? Pris osv. Redigerad 21 februari, 2006 av Bozzard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Gött att länken funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Skitbra pris! Köp den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Gött att länken funkar Fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Riktigt najs. Ta den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vad fan har det blivit för fel på Datorhjälps-tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det är inget fel på den. det är bara det att frågor väldigt fort försvinner i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Var finns denna fina dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 E det ett ati baserat moderkort med ett nvidia grafikkort ? inte för att jag vet så mycket om datorer men blir det inte som att för söka koppla in ett agp i ett pci-express typ. eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Billigare om du bygger den själv då kommer du nog upp i en 6-7tusen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Varför är det så svårt att ta datorhjälpstopicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det är inget fel på den. det är bara det att frågor väldigt fort försvinner i den. Jo, antagligen eftersom folk väljer att skapa nya topics istället för att skriva i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jo, antagligen eftersom folk väljer att skapa nya topics istället för att skriva i den. Jo men ska jag va ärlig så gör det mig inget om det kommer 3-4 extra trådar. i datorhjälpstråden besvaras långt ifrån alla frågor. Därför väljer man att göra en ny. Då tycker jag det är jobbigare med alla idioter som skriver "skriv i den officiella datorhjälpstråden". är man missnöjd kan man trycka på report eller PMa istället för de inläggen har inget med ämnet att göra. Sorry för off-topic :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Här är länk till datorn : http://www.netgiganten.se/product_info.php...products_id=111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jo men ska jag va ärlig så gör det mig inget om det kommer 3-4 extra trådar. i datorhjälpstråden besvaras långt ifrån alla frågor. Därför väljer man att göra en ny. Då tycker jag det är jobbigare med alla idioter som skriver "skriv i den officiella datorhjälpstråden". är man missnöjd kan man trycka på report eller PMa istället för de inläggen har inget med ämnet att göra. Sorry för off-topic :/ Har man inte fått svar på sin fråga får man väl fråga igen, det är i alla fall bättre än att skapa nya topics när det finns en "officiell". Varför ska det inte vara likadant för alla? Jo visst, det kan man göra, och även du hade kunnat svara på min fråga genom PM till mig istället för att besvara den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Här är länk till datorn : http://www.netgiganten.se/product_info.php...products_id=111 Ja men bra att länken är likadan som bilden i första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Ja men bra att länken är likadan som bilden i första posten Liten bokstav http://www.netgiganten.se Fattar du länken NU DÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Tack för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ny här men ändå... På länken du lagt upp så står det ju att den kostar 6990kr å inte 9000 som du sa. Så slå till nu innan det höjs igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts