MyStiC Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Jo nu är det så att jag har råkat trycka "Track this topic" på Dagens lol, som ni förstår så får jag en jävla massor av emails, vart avbokar man detta? Tack i förhand Mystic Edit; Sorry helt fel placerad.. Men skulle gärna vilja ha svar.. Och självklart om en mod kan flytta den Redigerad 21 februari, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Haha jag har också trackat dagens lol, men har man gmail är det inte så stort problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Haha jag har också trackat dagens lol, men har man gmail är det inte så stort problem.. Haha, ironiskt nog har jag råkat trycka i "Bild på dig själv" också.. FAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 "My Controls", och under "Subscriptions", välj "View Topics". Där bockar du sedan i rutan till höger med tråden och klickar på "Unsuscribe". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Oh fan.. Så enkelt var det .. Tack igen Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts