chiligr Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vilket är bäst helt enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Beror helt på, men jag gillar foobar bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 OK...anledningen till att jag tar dessa tre är att jag har alla och kan inte välja vilka 2 som ska rensas bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nån annan än du själv kan ju inte välja vilken du trivs bäst med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Det är det att jag hört olika och jag ndrar om det 'är nån skillnad på dem...äh...skit samma...får se hur det blir... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 WinAmp... den är lätt och enkel... WMP är liksom massa VIdeo och annat skit... och iTunes är bara jobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 WMP är gjort för att vara insmält i Windows och är därför precis som resten av windows, funkar bra om du inte är allt för avancerad men det är segt. Itunes är gjort för att du ska kunna köpa musik i ett överdrivet plottrigt interface och är därför väldigt segt. Winamp är segt om du har version 3 eller högre, men en del verkar gilla det för att det ser gulligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Förresten...hur fixar amn så att de skivor man lägger in i datorn automatiskt sparar info som skivnamn,låttitel,bandnamn osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Förresten...hur fixar amn så att de skivor man lägger in i datorn automatiskt sparar info som skivnamn,låttitel,bandnamn osv? Det finns en funktion i foobar som hämtar skivnamn/låtnamn. Annars tror jag att Songbird (en ny spelare som verkar vara som Winamp, fast mycket snabbare och bättre) gör det. Den har rätt många fina funktioner verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Förresten...hur fixar amn så att de skivor man lägger in i datorn automatiskt sparar info som skivnamn,låttitel,bandnamn osv? Jag ändrar bara, inget svårt med det. Tycker förövrigt att iTunes är skönast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ändrar bara? vad menar du? Menar du så att du skriver in allt som ska stå så kan jag säga att med mina 300 skivor som måste in på nytt så blir det långtråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) .iTunes tycker jag är bäst. Det är så mycket mer än bara ett musik-uppspelningsprogram. Playlists, smart playlist, importera CD-skivor, söker upp namnen på internet m.m. Itunes är gjort för att du ska kunna köpa musik i ett överdrivet plottrigt interface och är därför väldigt segt. Lustigt att jag har iTunes på min gamla dator från 1998, när MusicStore släpptes för bara 1-2 år sen. Redigerad 21 februari, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Behåll WMP... Winamp segar ner datorn, iaf om du inte har nån mega-1337-dator. Som sagt, iTunes är bara jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ändrar bara? vad menar du? Ja jag byter lite när jag känner för det. Fast när jag byter flyttar jag inte runt på alla album. Bara kanske på favoriterna som är runt 10 stycken oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag använder Windows media player och det är skitbra *tar en näve sourcream and onion chips* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 *tar en näve sourcream and onion chips* Samma här. Jag håller med R2D2, Foobar is ze shizzle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag har kört winamp i flera år och jag ser ingen anledning att byta program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Jag har kört winamp i flera år och jag ser ingen anledning att byta program. ^ samma här Redigerad 22 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag använder Foobar. Hihi, lätt och smidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Kör med iTunes då jag lyssnar på all musik från min iPod. Fungerar felfritt och det är lätt att organisera alla spår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts