The xD Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Hur går det med Mod-sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) OK, nu har jag "skaffat" Street Legal verkar ju rätt nice, har trimmat min skrothög från 118 hk till 187 , men jag har ett problem, räkna med ett skratt, hur hittar man och kör race, jag har brännt omkring på testbanan och hittar flaggor på kartan men inte på banan *EDIT* Verkar som det finns flera versioner och att jag har fått den första Redigerad 3 maj, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hur stor plats tar det på datorn..alltså hur stort e spelet? Hoppas ni förstår för jag tänkte...inget =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Mitt är 465mb installerat och 765mb då det ligger.... ja Redigerad 3 maj, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Det är Street Legal Racing - Redline va? För jag har beställt det nu från webbhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 OK, nu har jag "skaffat" Street Legal verkar ju rätt nice, har trimmat min skrothög från 118 hk till 187 , men jag har ett problem, räkna med ett skratt, hur hittar man och kör race, jag har brännt omkring på testbanan och hittar flaggor på kartan men inte på banan *EDIT* Verkar som det finns flera versioner och att jag har fått den första Du åker omkring på nätterna så ser du streetracet på radarn. Hubbert: japp det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Okej Tankade demon, jävlar vad kul det va! Synd att man bara fick köra några timmar. Blir det nån modding sida eller? Finns det nån bra modding sida nu eller? Redigerad 28 maj, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Du åker omkring på nätterna så ser du streetracet på radarn. Hubbert: japp det är det. Ehhh... jag *skaffade* SL:redline, innan hade jag originalet (skaffa aldrig det!!!) Så nu har alla problem lösts, borsett från att det laggar som fan i stan, får väl dra ner på grafiken :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Vilken är den nyaste patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Vilken är den nyaste patchen? Street Legal Racing: Redline v2.1.4 Patch Skulle jag tro (sökte i google) håller på och försöker få spelet skaffat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Street Legal Racing: Redline v2.1.4 Patch Skulle jag tro (sökte i google) håller på och försöker få spelet skaffat nu Köp det istället. Finns för 49:- på webbhallen Tack för svaret också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Köp det istället. Finns för 49:- på webbhallen Tack för svaret också 4 timmar Vs. 3 - 4 dagar Ska prova det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Yeeuyee!! V2.2.1 är den nyaste, hittades här.. http://files.vgpro.com/games/pc/street_legal_racing_redline/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts