Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Arnold Schwarzenegger (stavnin?) och valfri mamma, lite roligt det här skulle vara egentligen "hey where are u going?" "i'm going to the mall" "okey and what are u going to do there?" "shop a littel and do'nt worry *terminator röst* i'll be back" ^^ Det skulle va' värre att ha Madonna som morsa och Michael Jackson som farsa. En ohygglig mix. Du lär leva helt isolerad från omvärlden med endast en massa nallar och annat creepy som sällskap tills du fyllt 18. Redigerad 22 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Ganska känd. Pelle Thörnberg - inget man känner igen förrens man ser hans ansikte. Hoppsis sökte på google bilder, det är han som var med i nåt program på ettan förut väl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Va duktig du e Mm, det är jag Det har varit svårt. månader av terapigrupper och enskilda samtal med psykolog och läkare. Men nu är jag fri från skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Hoppsis sökte på google bilder, det är han som var med i nåt program på ettan förut väl ? Lilla aktuellt? Gah, doppel Redigerad 22 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Inte han med glasögon som blev biten av en hund väl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag brukar vela referera till det som en grundpelare i ett sorts kvasi-intelligens-mellanstadium som tonåringar har en tendens att pasera och vill därför utvecklar sitt vokabulär, och börjar helt plötsligt missbruka det. Ni vet... Underbar förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag brukar vela referera till det som en grundpelare i ett sorts kvasi-intelligens-mellanstadium som tonåringar har en tendens att pasera och vill därför utvecklar sitt vokabulär, och börjar helt plötsligt missbruka det. Ni vet... Dock så tycker jag inte så...jag har dock viss förståelse för att du har den uppfattningen. Jag tycker dock det är lite larvigt med dessa ordmissbruk, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Micael Jackson Yeah.. Buttrape nja jag hade nog haft Filip och Fredrik.. Homoadoption is the shit.. inte för att dom är gay eller så men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hitler som farsa och Drottning Sylvia till morssa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag tar 2 mammor istället. Krystal Steal och Jenna Jameson. Annars Peter och Lois Griffin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Pappa: Den som jag har nu Mamma: Samma svar som ovanstående fast mamma Hahah, eller så skriver man samma. Slösar bara mer orde där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag brukar vela referera till det som en grundpelare i ett sorts kvasi-intelligens-mellanstadium som tonåringar har en tendens att pasera och vill därför utvecklar sitt vokabulär, och börjar helt plötsligt missbruka det. Ni vet... Äsch, ibland är man tvungen att bruka liknande ord. Du är väl knappast felfri, pojk. Jag säger bara "Uploud". Jag kanske också skrev slarvigt. Mina fingrar bara råkade knappa in "Hamn" på engelska. Klantigt. Ehm. Är man född fattig skriver man sin egen moralpredikan. Tyst nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag skulle vilja ha Hitler som pappa och Eva Braun som mamma. Vilka mysiga hemmakväller öppe i örnästet! Nej men Eminem till frasa skulle vara gutt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Min morsa skulle nog vara någon barnslig kändis, säg nån.. Och min farsa skulle vara nån kändis med damp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Äsch, ibland är man tvungen att bruka liknande ord. Du är väl knappast felfri, pojk. Jag säger bara "Uploud". Jag kanske också skrev slarvigt. Mina fingrar bara råkade knappa in "Hamn" på engelska. Klantigt. Ehm. Är man född fattig skriver man sin egen moralpredikan. Tyst nu. Aaah, din BITCH!!! Det där var mellan oss! *Bitchslap följt av en dramatisk löpscen med klänningen i vädret upp till mitt torn där jag brister ut i gråt och sätter mig melankoliskt i ett hörn med min nu marängformade klänning och blir tröstad av min talande katt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Skulle inte vilja byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Skulle inte vilja byta. Nämen, elaka bilder åsido, varför skriver du då i tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nämen, elaka bilder åsido, varför skriver du då i tråden? Kände för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Axl Rose/Dylan o nån bitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Madonna och Beckham kanske, de mest kompetenta på föräldrafronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts