GTApimpfoolife Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Hur visste jag att du skulle skriva det? Jaadu. Men dom passar ju så bra tillsammans och så jag där också. Du kan bli min syster? Men först tänkte jag att jag skulle ha Jack White som pappa och Karen Elson som mamma. Men hon kan ju inte spela musik. Det vart ju helt fel. Märkligt. Redigerad 21 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Så ni menar att Kändisar går före era riktiga föräldrar? Riiiiight. Jag skulle vilja ha dom föräldrar jag har nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Incest incest familjefest! MUMS! Alldeles riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Pappa: Den som jag har nu Mamma: Samma svar som ovanstående fast mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Pappa:Bill Gates Mamma:?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Pappa: Den som jag har nu Mamma: Samma svar som ovanstående fast mamma Jaså? Är de kända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Pappa: Tony Dahlberg, journalist/reporter på trav-tidningen "Guiden" som säljs över HELA Sverige! Yeah, han é känd! Mamma: Annette Kallioniemi (Ja, sök henne på Eniro!) städare på Parkskolan (Min skola ^^). Redigerad 22 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Så ni menar att Kändisar går före era riktiga föräldrar? Riiiiight. Jag skulle vilja ha dom föräldrar jag har nu.. Kom igen, klart vi inte skulle. Skulle vara halvkul att ha Knutby- pastorn som far och Tone Bekkestad som mor. Vetefan om jag skulle velat ha det så dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Kom igen, klart vi inte skulle. Skulle vara halvkul att ha Knutby- pastorn som far och Tone Bekkestad som mor. Vetefan om jag skulle velat ha det så dock. Dock? É inte det typ "hamn" på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Dock? É inte det typ "hamn" på engelska? Dock är även ett svenskt ord som vissa verkar ha svårt för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Dock är även ett svenskt ord som vissa verkar ha svårt för. Jag brukar vela referera till det som en grundpelare i ett sorts kvasi-intelligens-mellanstadium som tonåringar har en tendens att pasera och vill därför utvecklar sitt vokabulär, och börjar helt plötsligt missbruka det. Ni vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Jag brukar vela referera till det som en grundpelare i ett sorts kvasi-intelligens-mellanstadium som tonåringar har en tendens att pasera och vill därför utvecklar sitt vokabulär, och börjar helt plötsligt missbruka det. Ni vet... Jag vet. Det är samma sak med ordet klockrent. Jag erkänner, jag har varit missbrukare av det ordet. Har dock varit fri från det i.. säkert 2 dagar nu Edit: Ojoj! Som av ett ödets ironi använde jag ordet dock! jag lovar, jag gjorde utan minsta baktanke. .....( ) Redigerad 22 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag brukar vela referera till det som en grundpelare i ett sorts kvasi-intelligens-mellanstadium som tonåringar har en tendens att pasera och vill därför utvecklar sitt vokabulär, och börjar helt plötsligt missbruka det. Ni vet... Jo, det var ungefär dit jag ville komma med mitt "skämt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag erkänner, jag har varit missbrukare av det ordet. Har dock varit fri från det i.. säkert 2 dagar nu Va duktig du e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jo, det var ungefär dit jag ville komma med mitt "skämt". Hm, långsökheten vill ha sin poäng tillbaka! GO GET IT, TIGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Thotim har ju redan en ganska känd pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Thotim har ju redan en ganska känd pappa Och han är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Hm, långsökheten vill ha sin poäng tillbaka! GO GET IT, TIGER! Jag skulle inte vilja kalla mig för "långsökt". Pontus består endast av 6 bokstäver och efternamnet Dahlberg av 8. Det borde gå ganska lätt och smidigt att skriva in på Eniro, Hitta eller något annat skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Och han är? Ganska känd. Pelle Thörnberg - inget man känner igen förrens man ser hans ansikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Arnold Schwarzenegger (stavnin?) och valfri mamma, lite roligt det här skulle vara egentligen "hey where are u going?" "i'm going to the mall" "okey and what are u going to do there?" "shop a littel and do'nt worry *terminator röst* i'll be back" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts