xenon Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Johnny Knoxville och Jenna Jameson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Fredrik Reinfeldt och Margret Thatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Bill Gates och Samantha Fox (eller Madonna) Redigerad 21 februari, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Typ, Johnny Cash eller Dylan, känns som det vore farsor som skulle kunna ge en bild hur mörk världen är. Fast jag vill nog inte ha en känd pappa. Mamma? Det vet jag inte, kanske Nico ( hihi okka! ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Förresten så ligger den här tråden i fel forumdel Haha märkte det .. fasst jag tänkte ju såhär. musik, film finns det ju bara kända personer ? inom dom kan man ju ta personer som man vill ha som mamma och pappa ..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Haha märkte det .. fasst jag tänkte ju såhär. musik, film finns det ju bara kända personer ? inom dom kan man ju ta personer som man vill ha som mamma och pappa ..? Är alla musiker kända? jag gjorde en film i förrgår...är jag känd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Pappa: Gene Simmons Mor: Sjungaren i The Donnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Skulle självklart vara adopterad av lesbiska Sarah Michelle Gellar och Jessica Alba. INCEST, HERE I COME. Edit: adopterad hette det visst... Redigerad 21 februari, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Hmm, jag vet faktiskt inte... Sedan vet jag väl inte om det skulle vara så jävla skoj (tänker på dig nu skribbywibby med hur du tycker om SMG) att ha en morsa man tycker är väldigt, väldigt, väldigt, väldigt.... Intresant . Nej, men som sagt. Jag vet inte något. Ge mig lite tid att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Johnny Knoxville och Jenna Jameson Jo, skitkul att se sin morsa figurera i tonvis av p-rullar. Att vara Hunters unge vore inte helt fel. Förutom att han är död, då. Egentligen vill jag inte ha mina förebilder som föräldrar. Lite udda koppling där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Pappa: Matt Heafy Mamma: Jessica Alba. Skulle vara rätt så coolt, då skulle dom fått barn (mig) när dom var 5-6 år eller nåt sånt. Då skulle dom vara annorlunda barn och då får man säkert massa pengar av forskare som villa studera dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jack och Meg White. Jävlar vad musik vi hade spelat. Schickeria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jack och Meg White. Jävlar vad musik vi hade spelat. Schickeria. Hur visste jag att du skulle skriva det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Skulle självklart vara adopterad av lesbiska Sarah Michelle Gellar och Jessica Alba. INCEST, HERE I COME. Edit: adopterad hette det visst... Incest incest familjefest! MUMS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Hmm, troligen Jay Leno som farsan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Fader: Mel Gibson Moder: Angelina Jolie Redigerad 21 februari, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Är nöjd som jag har det Redigerad 21 februari, 2006 av Bashil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Självklart Liam Gallagher som farsa! Då skulle man aldrig ha tråkigt. Vi slänger in Michael Jackson som morsa också. Den perfekta familjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Tarja, sångerskan i Nightwish och Axl Rose. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Haha vilken känsla förmig att vara hans halvsyster eftersom jag är kille Förresten så här skullemin släkt ha sett ut: Mamma: Babben Larsson Pappa: Johan Glans Farbröder: Filip och Fredrik och Robert Gustavsson Morbröder: Henrik Hjelt, Micke Torving och Henrik Schyffert Farfar: Jay Leno Farmor: Nån random kärring Morfar: David Letterman Mormor: Nån random tant Kusiner: Bam Margera, Brandon DiCamillio, Ryan Dunn och Johnny Knoxville Haha vikken cool släkt. Du får inte glömma Chris Pontius a.k.a. Party Boy! efter Knoxville är han den skönaste killen i världen! Mina drömföräldrar skulle vara den rikaste mannen och den rikaste kvinnan som finns. (inte Bill Gates, hans barn får nämligen inte ärva nånting ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts