YooSho Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Om ni kunde få välja vilka föräldrar (som är kända) ni ville. Vilka skulle det då varit? Jag har faktiskt inget svar än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jerry Seinfeld och valfri mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Min farsa skulle vara Lemmy kilmister och morsan skulle väl vara...hmmm...vet itne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Då hade jag velat ha två pappor. James Hetfield och Dimebag Darrell. EDIT: Eller njeee :'( Detta var svårt.. Jag hade velat ha tre pappor. Chuck Schuldiner, James Hetfield och Dimebag Darrell. Redigerad 21 februari, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Johan Glans och Babben Larsson, synd bara att dom pratar som dom gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Kurt Cobain (levande då, helst) och April Margera. Fatta att vara halvsyster till Bam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Kurt Cobain (levande då, helst) och April Margera. Fatta att vara halvsyster till Bam... Haha vilken känsla förmig att vara hans halvsyster eftersom jag är kille Förresten så här skullemin släkt ha sett ut: Mamma: Babben Larsson Pappa: Johan Glans Farbröder: Filip och Fredrik och Robert Gustavsson Morbröder: Henrik Hjelt, Micke Torving och Henrik Schyffert Farfar: Jay Leno Farmor: Nån random kärring Morfar: David Letterman Mormor: Nån random tant Kusiner: Bam Margera, Brandon DiCamillio, Ryan Dunn och Johnny Knoxville Haha vikken cool släkt. Redigerad 21 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Att ha zappa som fader hade varit coolt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Micael Jackson och Madonna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Micael Jackson och Madonna. Kul att ha Micael Jackson som farsa Skälv vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Hugh Hefner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Kul att ha Micael Jackson som farsa Skälv vet jag inte. Micael Jacksom är pedofil och Madonna är ett svin till morsa. >) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jim Carrey som farsa och sen random käring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Hugh Hefner Ja de hade varit fint Edit: hmm, Nikki Sixx eller Tommy Lee som farsa och morsa vet jag inte.. Redigerad 21 februari, 2006 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Antagligen John Lennon och Yoko Ono's mysbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Antagligen John Lennon och Yoko Ono's mysbarn. Mjo du, det skulle man inte tacka nej till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Förresten så ligger den här tråden i fel forumdel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Att ha zappa som fader hade varit coolt också. Dito. Morsan: Angelina Jolie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Hm... skulle inte vilja byta bort mina föräldrar men om ja ska välja nårra så.. Brad Pitt och Angelina Jolie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Janne Tapio till farsa och J-LO till morsa (Tapio e en as grym Skoter åkare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts