leftbehind Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vet att det finns en tråd där jag redan skrivit, måste bara ha hjälp grymt snabbt. "Tja, håller på och fixar med datorn hos morsan, dock så vill den inte finna bredbandsuppkopplingen, nätverkskortet är integrerat. Igår köpte jag ett nytt och satte i. När jag tryckte install drivers fick jag ett felmeddelande, jag kmr inte ihåg hur det löd. Men det var nått att det inte gick att göra nått samtidigt som nått annat. Testade även avaktivera gamla kortet och koppla ur nätverkssladden under samma process. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=33665&st=1400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vet att det finns en tråd där jag redan skrivit, måste bara ha hjälp grymt snabbt. Ser du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ser du? Så du tror att folk inte kollar i datorhjälps tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nej verkligen inte alla, bara dom som har för vana att skriva där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts