Foo Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag kom just att tänka på att Zelda - Twilight Princes skulle ha släppts efter jul nån gång efter att de blivit försenat... men är det nån som vet om det kommer snart? Jag börjar bli rektigt sugen nu på ett nytt Zelda ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Det kommer under hösten, troligtvis lanseringstitel med revolution. http://www.gamingeye.com/nyheter/nyhet.eye?id=59929 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Det kommer under hösten, troligtvis lanseringstitel med revolution. http://www.gamingeye.com/nyheter/nyhet.eye?id=59929 Om det stämmer att Nintendo tvunget ska lansera spelet till Revolution, så får de tame tusan göra en port till Gamecube. Inte att jag skaffar en ny konsoll för endast ett spel. EDIT: Fan vad bra. Läs nedan. (Saxat ifrån Gamespot) Nintendo EVP lets slip on SpikeTV's Game Head that Twilight Princess has been delayed again; dodges questions about special Revolution features. Now, it appears Link won't be donning his green cap until even later. In the latest edition of SpikeTV's new Game Head program, host and veteran game journalist Geoff Keighley and interviewed Nintendo of America Executive Vice President Reggie Fils-Aime. After an introductory segment which showed Keighley and Fils-Aime being serenaded by a troubadour in Mario drag while racing Mario Kart-esque go-karts, the pair got down to business. Keighley asked Fils-Aime directly, what is going on with Twilight Princess. Without missing a beat, the outspoken executive confirmed that the game was missing its current Q2 2006 window. "It's coming out in the fall, it's coming out on GameCube," said Fils-Aime. "There's been a lot of speculation. People have been saying that we're holding it back or that it's gonna be launched just on Revolution. Tell your people 'Not true,' it's gonna be out on GameCube, it's gonna be out in the fall." Addressing recent rumors, Keighley asked Fils-Aime if Twilight Princess would have special features which could be accessed only when it was played on the backwards-compatible Revolution. When Keighley asked if the Revolution's motion-sensing controller could be used to control link's sword in the game, Fils-Aime demurred. "It's a great idea," he said "You should talk to [Zelda creator Shigeru] Miyamoto about it. But right now the focus is on GameCube." Redigerad 21 februari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Var väl i aprill det skulle komma? Längtar som tusan också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Var väl i aprill det skulle komma? Längtar som tusan också! Nope, nu är det tydligen till hösten... Ska försöka ta det lite lugnt och inte bli så sur tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Haha! Fy fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Och grejen med att "The Legend of Zelda: Twilight Princess" kommer att släppas på Nintendo Revolution är skitsnack. Det är ju i stort sett hela meningen till att spelet kommer att släppas på Nintendo GameCube, för att visa att den underskattade konsolen visst kan spela upp världens bästa spel. Jag hade dock förberett mig väl för en aprilrelease. Ny tv, rengjord Game Cube och lite kampträning med hjälp av "The Legend of Zelda: The Wind Waker". Nåja, samma sak hände med "The Legend of Zelda: Ocarina of Time" och kolla vilken milstolpe vi fick av det senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nope, nu är det tydligen till hösten... Ska försöka ta det lite lugnt och inte bli så sur tills dess. Det enda bra jag kan se i det är att jag till hösten har slutat skolan Då kan jag spela hela tiden! Moahahahahh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Och grejen med att "The Legend of Zelda: Twilight Princess" kommer att släppas på Nintendo Revolution är skitsnack. Det är ju i stort sett hela meningen till att spelet kommer att släppas på Nintendo GameCube, för att visa att den underskattade konsolen visst kan spela upp världens bästa spel. "It's coming out in the fall, it's coming out on GameCube," said Fils-Aime. "There's been a lot of speculation. People have been saying that we're holding it back or that it's gonna be launched just on Revolution. Tell your people 'Not true,' it's gonna be out on GameCube, it's gonna be out in the fall." Som sagt, det är ren tjurbajs att gamecubet kommer att dissas av Nintendo. Jjag tror inte heller att vi förlorar någonting i väntan på spelet. Snarare vinner på den skönhet som det kommer att bjuda på i förfinandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Faan! Det blir alltid förseningar på allt man väntar på! Hoppas det kommer nåt GBA zelda undertiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det blir alltid förseningar på allt man väntar på! Du tycks ha bra smak när det gäller spel då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Den ska väl komma ut till GameCube, men har vissa extra-funktioner till Revolution-kontrollen?! Det var kanske därför den blev försenad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts