tufferhenrik Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Hej jag har laddat ner lite olika filmer på denna sida men hur ser man filmerna det finns inga hjälp filer (om det fanns det så var det på ryska eller något annat språk) ser man filmerna i gta3 eller i mediaplayer men detta program kan ej ta imot detta fomat.Så vad för program ska man använda Quicktime eller? Om det e det programet finns det nåt annat program en Quicktime för att Quicktime fungerar inte på något konstgt sett i min dator (har XP). :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Jag förstår inte riktigt vad du menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Hej jag har laddat ner lite olika filmer på denna sida men hur ser man filmerna det finns inga hjälp filer (om det fanns det så var det på ryska eller något annat språk) ser man filmerna i gta3 eller i mediaplayer men detta program kan ej ta imot detta fomat.Så vad för program ska man använda Quicktime eller? Om det e det programet finns det nåt annat program en Quicktime för att Quicktime fungerar inte på något konstgt sett i min dator (har XP). :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hmm, testa divX det kanske kan fungera.DivX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Om filändelsen är typ rep eller liknande så lägger du dom i Gta 3 user files i mina dokument och startar spelet och trycker på f2 eller f3 (osäker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 han är bannad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cHocKo Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 man ska inte svära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 man ska inte svära Han är som sagt bannad!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts