MiRRe Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jo jag behöver hjälp med några saker. Min polare kan på sandbox välja alla år mellan 1930 o 2000 jag kan bara välja 1930,1940,1950 varför? sen när man gör sin egen film så kan min polare sätta in eget subtitle och egen röst det finns ikoner men dom finns inte för mig, hur får man fram dom? Hoppas ni förstod tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Spela det vanliga spelläget ett litet tag så ska du nog se att det kommer. Annars kan man ju alltid förkorta spelets livslängd genom att fuska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 För subs:"Gör filmen klart och allt, filma den, lägg in den i post office eller vad det heter så kan man redigera med text och ljud"-ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Spela det vanliga spelläget ett litet tag så ska du nog se att det kommer. Annars kan man ju alltid förkorta spelets livslängd genom att fuska... Du menar att man tar new game så att man typ "Låser" upp sandbox o subtitle grejerna? EDIT: Taaaaaaack Qouad =) Redigerad 21 februari, 2006 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag har en fråga till...Hur får man in dom gubbarna man gjort i starmaker in i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Det står väl typ "import a star" eller något? bredvid create a star iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag har en fråga till...Hur får man in dom gubbarna man gjort i starmaker in i spelet? Du tar en av "gubbarna" som står utanför det huset där du anställer filmstjärnor och släpper den i rutan "Import star". Där ska du sedan kunna välja vilken stjärna du vill ta in som du gjort i starmaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Nu har jag en fråga till hehe Det står att man ska lägga till egen röst det står typ record dialog eller ngt men jag kan inte trycka där o jag har mick som funkar o allt...vet nån vad som e felet? Tack för all eran hjälp Redigerad 21 februari, 2006 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ebeto gjorde en guide hur man ändrade så man kunde spela på 2000 talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ebeto gjorde en guide hur man ändrade så man kunde spela på 2000 talet Jo jag har löst allt nu allt e fixat även det med att spela in..Men jag hittar inte var man importerar sin gubbe från star maker det finns liksom inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Bredvid "create star" in-game asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) BTW min starmaker är helt fucked up, bild finns i officiela Movies tråden Nu har jag en fråga till hehe Det står att man ska lägga till egen röst det står typ record dialog eller ngt men jag kan inte trycka där o jag har mick som funkar o allt...vet nån vad som e felet? Tack för all eran hjälp Post office sen så startar du filmen, sen klickar du på record knappen så ska det nog funka, men det kan bli som det vart ganska ofta för mig och en kompis, vi hade gjort filmen, vi hade filmat klart den, vi hade recordat ljudet, men ljudet fanns inte. Det försvann nånstans aja shit the same Redigerad 21 februari, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nu har jag löst alla problemen...tack så jätte mycket ni som hjälp mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Har en ny fråga nu..alla mina gubbar har jätte låg entourage, jag slog upp det i ett lexikon men det stod bara omgivning men hur fixar man så den stiger? det kvittar om jag gör jätte fint för dom eller låter dom prata med andra folk vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Har en ny fråga nu..alla mina gubbar har jätte låg entourage, jag slog upp det i ett lexikon men det stod bara omgivning men hur fixar man så den stiger? det kvittar om jag gör jätte fint för dom eller låter dom prata med andra folk vad ska man göra? Ge dom betjänter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Har lite pengar över, så jag undrar är det här värt o köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Har lite pengar över, så jag undrar är det här värt o köpa? Ja jag tycker verkligen det...Det är så himla kul att göra sina egna filmer o fixa studion o allt...dessutom är det jätte kul när det är awards tävlingar...spänningen av att se om man vunnit ngt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag tröttna på The Movies ganska så fort. Jag tyckte inte att det fanns så mycket att göra i spelet. och så tänker man ut en film i huvudet och så tänker man "ja den gör jag" Sen så hittar man inga scener som hänger ihop så nej. Inge mer The Movies för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag tröttna på The Movies ganska så fort. Jag tyckte inte att det fanns så mycket att göra i spelet. och så tänker man ut en film i huvudet och så tänker man "ja den gör jag" Sen så hittar man inga scener som hänger ihop så nej. Inge mer The Movies för mig Precis, när jag hörde om det för 3 årsedan trode jag det skulle bli bland dom bättre spelen, dock var det mycket sämre än vad jag tänkt och handlade mer om att ta hand om sina skådespelare. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts