Jump to content

The movies..Hjälp med filmskapning..!

MiRRe
 Share

Recommended Posts

Jo jag behöver hjälp med några saker. Min polare kan på sandbox välja alla år mellan 1930 o 2000 jag kan bara välja 1930,1940,1950 varför? sen när man gör sin egen film så kan min polare sätta in eget subtitle och egen röst det finns ikoner men dom finns inte för mig, hur får man fram dom? Hoppas ni förstod tack på förhand :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spela det vanliga spelläget ett litet tag så ska du nog se att det kommer. Annars kan man ju alltid förkorta spelets livslängd genom att fuska...

Du menar att man tar new game så att man typ "Låser" upp sandbox o subtitle grejerna?

EDIT: Taaaaaaack Qouad =)

Redigerad av Mariiiiie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BTW min starmaker är helt fucked up, bild finns i officiela Movies tråden :)

Nu har jag en fråga till hehe  ^_^  Det står att man ska lägga till egen röst det står typ record dialog eller ngt men jag kan inte trycka där o jag har mick som funkar o allt...vet nån vad som e felet?

Tack för all eran hjälp  ^_^

Post office sen så startar du filmen, sen klickar du på record knappen så ska det nog funka, men det kan bli som det vart ganska ofta för mig och en kompis, vi hade gjort filmen, vi hade filmat klart den, vi hade recordat ljudet, men ljudet fanns inte.

Det försvann nånstans aja shit the same :)

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tröttna på The Movies ganska så fort.

Jag tyckte inte att det fanns så mycket att göra i spelet.

och så tänker man ut en film i huvudet och så tänker man "ja den gör jag"

Sen så hittar man inga scener som hänger ihop så nej.

Inge mer The Movies för mig

Precis, när jag hörde om det för 3 årsedan trode jag det skulle bli bland dom bättre spelen, dock var det mycket sämre än vad jag tänkt och handlade mer om att ta hand om sina skådespelare. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor