Siana Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 What is the name of the font ? (länk) James Fajardo it is, mi frend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 James Fajardo it is, mi frend. Länkiish plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Länkiish plz Ingen aning var jag fått den ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Need a lil' time to wake up, wake up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Fattade inte du ironin? Doh blev lite dissad där :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Wiie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Pjosch, och där var kvaliten sabbad igen. Kom igen, spara som PNG eller använd bättre bildhanteringsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Men jag hoppas du förstår att jag inte tyckte det var kul bara för en moderator gjorde det. En moderator får ju också ha humor. Sen bröt han inte några regler, eller? Å, nejdå. Jag förstår. Och nej, han bröt förmodligen inga regler. Men nu orkar jag inte bry mig mer om det. Lämna det bakomflutna före dig. Redigerad 22 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 För att skicka ett teckensnitt så går du bara in i kontrollpanelen och kopierar teckensnittet te skrivobordet sen zippar du och skickar med www.yousendit.com tex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Wohow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag gjorde om min. kände att kebab-talriken inte passade in direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Jag gjorde om min. kände att kebab-talriken inte passade in direkt Heho, ju äldre en tag är desto sämre kvalitet får den. Kolla på tommy killer och pKz, heho. Spara som PNG, boyz. Redigerad 23 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Heho, ju äldre en tag är desto sämre kvalitet får den. Kolla på tommy killer och pKz, heho. Spara som PNG, boyz. Men det var väl inte jag som gjorde det? eller? Men jag sparade faktistk i PNG-format, det är något som ni har lärt mig att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Wohow Vilket format sparade du i min o patriks tag ser hel keff ut ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Tjoho.. http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/fitta.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Tjoho.. Hello jaeger Edit: Nån som var mogen nog att spara bilden vid namn "fitta" !? Redigerad 24 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hello jeager Edit: Nån som var mogen nog att spara bilden vid namn "fitta" !? Jaeger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag visste inte vad jag skulle döpa den till :/.. antingen fitta eller post-384728523215 typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts