Krax Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Kalle: Har du kul eller? Och Katten.. Kul o vara en jävla KalleR wannabe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Mitt namn blev ju nån slags rosa kladd, bara :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Naw ni förstörde ju hela bilden Fortsätt på MArtin-123's bild. Strunta i KalleR och Kattälskarens bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Fortsätt på MArtin-123's bild. Strunta i KalleR och Kattälskarens bild. Jag tyckte det var lite elakt av en mod att göra sådär. Om han inte tycker om tråden så hade han ju lika gärna kunnat sagt det och isåfall ha låst den.. menmen, he's the boss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Varför skulle man inte få göra så som KalleR och kattälskaren gjorde? Det fanns ju ingen plats över. Jag tyckte det var lite roligt iallafall. Aja, det är bra att vi går efter regelboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Varför skulle man inte få göra så som KalleR och kattälskaren gjorde? Det fanns ju ingen plats över. Jag tyckte det var lite roligt iallafall. Aja, det är bra att vi går efter regelboken. OKej, jag erkänner att jag drog lite på smilbanden när jag såg det. Det är ju verkligen ingen stor grej egentligen. Jag hade tanken själv, men jag visste att jag skulle få en jävla massa skit för det . Det jag tycker är illa är dock att folk inte riktigt bryr sig när en mod gör något liknande. Hade jag gjort det hade jag fått reaktionen: Men för helvete jävla sabbare, ta din jävla kebabkiosk och kör upp den nånstans där solen aldrig lyser!!! Men om en mod gör samma så blir det mer: haha, det var roligt gjort, nu gör vi alla likadant och sedan glömmer vi bort den här tråden. Roligt gjort KalleR Ni förstår vad jag menar, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Ni förstår vad jag menar, va? Jag förstår faktiskt vad du menar. Lite så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jävligt smart o täcka alla andras och senda spara i skitkasst jpg format IDIOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Oj vad farligt... fortsätt på en gammal bild då, fast det finns ju ingen mer plats, så varför fortsätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jävligt smart o täcka alla andras och senda spara i skitkasst jpg format IDIOT! Haha! Så sant... så sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 OKej, jag erkänner att jag drog lite på smilbanden när jag såg det. Det är ju verkligen ingen stor grej egentligen. Jag hade tanken själv, men jag visste att jag skulle få en jävla massa skit för det . Det jag tycker är illa är dock att folk inte riktigt bryr sig när en mod gör något liknande. Hade jag gjort det hade jag fått reaktionen: Men om en mod gör samma så blir det mer: Ni förstår vad jag menar, va? Men jag hoppas du förstår att jag inte tyckte det var kul bara för en moderator gjorde det. En moderator får ju också ha humor. Sen bröt han inte några regler, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jävligt smart o täcka alla andras och senda spara i skitkasst jpg format IDIOT! Nej grim kallade mig idiot :'( jag ska skvallra för mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nej grim kallade mig idiot :'( jag ska skvallra för mamma. Gör så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Gör så Fattade du inte ironin? Men KalleR byta tillbaks till ditt smiley-tema det var så fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Fattade du inte ironin? Men KalleR byta tillbaks till ditt smiley-tema det var så fint. Fattade inte du ironin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Fattade inte du ironin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Naw ni förstörde ju hela bilden Japp och mitt namn e ju inte med på Kaller's bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Sött. What is the name of the font ? (länk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts